Finaste fälttävlanshästen

Sv: Finaste fälttävlanshästen

du som lurte på texas. han er solgt videre til en norsk jente. hun er veldig flink med han. han starter lett her i norge nå.
Jeg syns irish superlative er fin jeg ;) og gentle moon :love:

Tänkte putta upp denna gamla tråden :angel:
Vill se mer bilder på fina hästar :)

Med risk för att vara lite partiskt så måste jag ju givetvis lägga ut en bild på "Putte", Mr Dalby:
vm2002-44.jpg

Lilla tigern :D

Jag tycker Självklart att Houdini e den Finaste Fälttävlans hästen :love:
Han e ju bara såååå Bäst :bump:

Annars finns det ju många fina.

Min favorit Kolombia är såld till USA :cry: :cry:

Bild

Gissar att de fick lite pengar för henne :cool:

SKOJAR DU!?!

De måste vara fel, snälla,
säg att det inte är så! :(

Om det nu är så, så låter det i mina öron som om Piia inte tänker fortsätta med fälttävlan efter Karuso... :crazy: För isf hade hon väl aldrig sålt Kolombia? Vem äger den förresten? Faan vad tråkigt.

Det är Piias egen häst. Nä hon har väl varit på G rätt länge med att sluta och enbart rida hoppning och då är det väl svårt att satsa om med en ny häst.

Jo, jag vet, hon har ju pratat om det hela året. Men hon verkade ändå rätt sugen på att ha kvar Kolombia, en sån häst får man ju knappast tag i.
Men då så, då har hon väl bestämt sig helt & hållet. Återstår att se hur länge hon håller på med Karuso nu då..

Ett OS till skulle jag tippa på, fast om hon tröttnar tidigare kan jag ju ställa upp som ryttare :angel:

Hon ville ha kvar Kolombia men fick ett väldigt högt bud. Svårt att stå emot då. Men det är ju lite kul ändå att en svensk häst säljs för så mycket. Krocket är väl också svenskfödd?

Jag känner Piias hästskötare väldigt bra och hon lägger nog inte av med fälttävlan än på ett tag verkar det som, trots att hon inte har kvar Kolombia. Hoppas det iaf. för hon är den bästa :bow:

Ja det är hon ju, så man hade ju velat se henne & Kolombia tsm i lite större sammanhang, när hon blir äldre. För den hästen är det ju knappast någon man missar direkt :smirk:

Piia kanske vill skaffa barn....... Vet att hon tidigare pratat om att Fredde skulle få tävla medans hon skötte barnen :idea:

Birke skrev:
Piia kanske vill skaffa barn....... Vet att hon tidigare pratat om att Fredde skulle få tävla medans hon skötte barnen :idea:

:rofl: Eller att Fredde skötte barnen när hon tävlade :angel: :crazy:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Som jag skrev i förhållandetråden har jag friat ❤. Jag hade sen många år sen två bilder sparade på ringar jag ville ha om det skulle bli...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 630
Senast: Ajda
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 179
Senast: LiviaFilippa
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 923
Senast: Roheryn
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 533
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar