Terräng på tv!

Sv: Terräng på tv!

Aah...typiskt. Jag zappade förbi det av en ren slump! Inte ofta det är fälttävlan på tv direkt.. :mad:

Vad jag kunde se var det ingen svensk med, men jag kannske missade för jag såg inte från början. Underbar terrängbana var det ialla fall. :d

Nope, de visade inga svenskar även om jag tror tv-kommentatorn sa att det var några svenska i startfältet. Var det från förra året tror ni? Eller har den tävlingen varit i år? :confused:

Som sagt, läcker bana även om man såg en hel del livsfarlig ridning...som vanligt tyvärr. :crazy:
Men många skickliga också som tur är! :smirk:

Det var så synd om mig så jag var tvungen att smita in till grannaffären och köpa geléhallon. :o Ska jag privatmessa ett par till dig din stackare? ;)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Efter torsdagens och fredagens inledande dressyr står terräng på schemat vid Nations Cup-finalen i Boekelo, Nederländerna. Här kan du...
Svar
0
· Visningar
70
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under lördagen rids terrängen i unghäst-VM i franska Le Lion d’Angers med flera svenska ekipage på plats. Här kan du följa tävlingen via...
Svar
0
· Visningar
68
·
Träning Jo jag har en IC som jag är lite intresserad av att köra in. Men tyvärr har jag inte så bra körvägar där vi bor (egen gård), utan för...
Svar
9
· Visningar
676
Senast: yamyam
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Var: Strawberry arena, Solna. När: Torsdag till söndag den här veckan. TV: TV4, TV12 och TV4 Play sänder cirka 20 timmar utspritt på...
Svar
0
· Visningar
75
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kastrering av tik - erfarenheter?
  • Uppdateringstråd 31