Sv: Lag-SM

LitenIsa skrev:
Visste inte ens om att det var en sådan fotograf där. Vore kul att se om han fick någon fin bild som man kan köpa av honom. Ska höra med Shady.

Synd att jag å folket inte visste att du red, då kunde vi ju ha planerat att fota dig :)

Hade med mig min Sambo som skulle ta kort. Han lyckades ta ett kort på hela dagen där man såg att det var jag. Ingen mästerfotograf direkt :D .

Kommer fler tillfällen.

Darknesss skrev:
Det var inte jag som råkade ut för något på framhoppningen, vet dock inte hur det gick för tjejen som trillade av, hörde nåt om att hon hade slagit i eller landat i det stora smala hindret som var på framhoppningen men jag vet inte alls om det stämmer :crazy:

Om det är samma ryttare vi snackar om, så trillade hon av ganska illa på framhoppningen.
Hon kände sig väl lite yr, men satt upp på hästen och fortsatte rida.
När hon skulle ut till startfållan, så svimmade hon och trillade av hästen :crazy:
Det var min kompis som skrek på hjälp till domaren, så det är hennes story iaf.

Miss av mig att inte tala om för övriga i gänget att det var du. Sorry. Telenummret till fotografen är 070-33077-999. Enligt honom själv så fotade han alla hästar på lördagen utom den som trillade av och bröt benet.

Är väl inte din skyldighet att meddela vem jag är.

Tack för nr, ska slå honom en signal och se vad han säger.

Det är sant. Kunde ju tänkt på det själv oxå. Men de är så mycket annat att tänka på under tävlingsdagen. Nerver som ska hållas i schack och så vidare. ;)

Liknande trådar

V
Fälttävlan Nu finns det bestämmelserna för årets Lag SM Fälttävlan ute på nätet. Max 3 D ponny (minst 2)och max 2 C ponny (minst 1) skall ingå i...
2
Svar
22
· Visningar
2 429
Senast: viktory
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Det har både kommit fler och färre lag till lag-SM i fälttävlan än vad arrangören räknat med. Totalt 22 anmälda lag är...
Svar
0
· Visningar
719
Senast: Gunnar
·
V
  • Låst
Fälttävlan Finns det några duktiga ponnyekipage i som tillhör Stockholms regionen som skulle vilja bilda allians inför LAG SM FÄLTTÄVLAN?Själv hade...
Svar
5
· Visningar
986
Senast: LenaH
·
P
Fälttävlan Hej alla bukisar! Min syster ska rida lag-sm i fälttävlan för andra året i rad första helgen i september. Förra året var det askul...
2
Svar
35
· Visningar
3 332
Senast: Jozef
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar