Årets LAG SM PONNY

Sv: Årets LAG SM PONNY

Jag ska vara helt ärlig och säga att jag inte ens läst reglerna för ponnyernas lag-SM.
Jag tycker det dock är skoj att man måste ha med en kat II just eftersom andra ryttare runt omkring (och andra människor med för den delen) kanske pushar en kat II ryttare lite extra än om man "bara" kunde ta kat I ryttare.
Missförstå mig inte, jag förstår att det kan var svårt att få ihop och förstår mycket väl att vissa klubbar kanske tom faller på det.
Min tro är dock att om dessa regler kommer att finnas kvar några säsonger så börjar man kanske peppa sina mindre ryttare tidigare för att kunna få med dem i framtiden :idea:

Hoppas ni får ihop ett lag så man kan får träffa även er här på ön i sommar :laugh:

/Nelle

Tänket är ju detsamma som när man införde att ett elit-lag i hoppning skall bestå av en junior och en ungdomsryttare. Då var det stort hallå:devil:
Men resultatet blev att man började se om sitt hus med återväxten och idag är regeln alldeles självklar:angel:

:banana:Vi jobbar också med att få ihop ett lag till Gotland-här i 08-land. Och ser ser ganska bra ut:banana:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Under en SM-tät vecka gick förstaplatsen i Folksam lag-SM i fälttävlan för ponny till Norrby Ryttarsällskap.
Svar
0
· Visningar
159
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är en SM-späckad vecka. Utöver SM-veckan i Västerås, där nya mästare utses i såväl distansritt som working equitation, så bjuder de...
Svar
0
· Visningar
153
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hela 21 lag kom till start när lag-SM för ponny avgjordes hos Ljuslingsbackens Fälttävlansförening. Förra årets silvermedaljörer...
Svar
0
· Visningar
113
·
Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 321
Senast: hamilton1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Klara sig utan bil
  • Nyårstråden

Hund, Katt, Andra Djur