Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Jag sitter å hoppas på ett mirakel :D att vet. som kollade vårat sto på 17 dygn sett fel (då vi fick negativt svar) Men finns det nån... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 022
Avel Vet ngn var Flash Dancer I:M ska stå för betäckning,jätteläcker hingst som jag funderar på att betäcka mitt Bellinisto med?:idea:
Svar
4
· Visningar
1 241
Senast: pianissen
·
S
Avel Vet att det är individuellt och olika från fall till fall. Men hur tänker ni? Har ett hingstföl som går med sin mamma om dagarna och de...
Svar
3
· Visningar
1 172
G
Avel Jag funderar på att betäcka med Fetcher N, någon som har något att säga om honom? Positivt eller negativt, tacksam för all info. ;)
Svar
6
· Visningar
1 662
Senast: Bellini
·
T
Avel Kan ett sto efter Prince Thatch o Radiator bli en bra kombination ? Är där någon som har en Radiator avkomma som skulle vilja berätta...
Svar
2
· Visningar
755
Senast: todde
·
N
Avel hej! Jag har ett sto som är dräktigt. Hur ändras deras temprament då? Och hur tidigt kan det ändras? Tacksam för svar
Svar
12
· Visningar
1 255
Senast: *NiraK*
·
L
Avel Någon som sett Chigago City in action?Hade varit intressant o veta vad ni tycker om denna hingst och hur han hoppar.Någon som vet? 2
Svar
20
· Visningar
2 244
Senast: blohme
·
Avel Min kompis ska köpa ett ungsto f-08 uppfött i sverige fast med tysk mamma och pappa.Hingsten heter Hydriot (e.Hitchcock) och står i... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
8 887
Senast: rubytoo
·
  • Låst
Avel I natt tittade hon fram !! Årets första bukeföl ?? En blivande liten galopphäst !! Fux med Bläs och vit strumpa !! Det gör inget att...
Svar
7
· Visningar
1 142
Senast: ameo
·
K
Avel Idag blev min medryttarhäst betäckt. Dum som jag är kommer jag inte ihåg vad hingsten heter (!!) :P Den är nära släkt med Cardentos...
Svar
13
· Visningar
1 961
Senast: annaspang-lyng
·
Avel Har kollat lite på nätet på bruksprovet. Och sett att en del hingstägare blivit kallade till kvartssamtal. Vad är det när det är i det...
Svar
2
· Visningar
1 296
Senast: kopparberg
·
Avel Var inne på Flyinges hemsida och tittade lite på hingstar. Någon som vet något om Odermus? Jag söker en typförbättrare till mitt... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 136
Senast: Ravander
·
Avel Jag har lite planer på att betäcka min häst nästa sommar, hon är då 21 år gammal, tycker ni det är för gammalt? Det börjar bli i äldsta... 2
Svar
22
· Visningar
3 399
Senast: aglaonema
·
Avel Fritt översatt från "Discovering stallions not everybody has". Förord till Hannoveraner Jahrbuch Hengste 2009, skrivet av Dr. Schade &...
Svar
11
· Visningar
1 654
Senast: Vertigo
·
Avel Vad kostar hingstlicens (asvh) om man skulle vilja ha en hingst finns i tyskland. 2
Svar
24
· Visningar
2 054
Senast: Fenestra
·
Avel Tittade på Blup sidorna och såg att Poet, Bourbon och Uskudar des Malais är V-hingstar 2009 2 3
Svar
51
· Visningar
5 600
Senast: Luchador
·
E
Avel Hejsan. jag har en såkallad tuigpaard (TP i passet) och jag undrar är detta en ras eller hur är allt? alla säger olika. hon var...
Svar
3
· Visningar
2 079
Senast: Filuran
·
Avel Jag tycker att det är dags för en hingstvalstråd igen. Jag saknar dem gamla vi haft. Hoppas att fler är på. :D 9 10 11
Svar
215
· Visningar
16 789
Avel Ja,kan ju inget om avel men är en 21-åring för gammal att betäckas? Hon har haft ett föl tidigare,1992.Och vad säger ni om stammen...
Svar
12
· Visningar
1 346
Senast: Görel
·
Avel fick i fredags besked om att hingsten ja bokat till mitt sto förmodligen inte kommer att betäcka alls i år pga att hingststationen de...
Svar
1
· Visningar
726
Senast: Novisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka