Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

L
Avel Någon som vet något eller sett denne hingst?:love:
Svar
3
· Visningar
1 167
Senast: Laahra
·
Avel Finns det några strån kvar av honom? Har kikat i lite äldre trådar men är lite mer nyfiken på hur exteriören hos avkommorna har blivit...
Svar
18
· Visningar
2 194
Senast: sona
·
Avel typ och inte är fux ;). Gärna dubbeltalang
Svar
12
· Visningar
1 262
Senast: Sock
·
O
Avel Hej jag har ett fux sto på 152cm. Jag tänkte ev. betäcka henne nästa år, men vet inte med vilken hingst. Tänkte på Aerline ett tag. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 829
Senast: __Stilett__
·
Avel Han var med bland VDL hingstarna förra året... Och borta nu. Ngn som vet ngt?
Svar
2
· Visningar
974
Senast: EmelieR
·
A
Avel Jag har svårt för att sälja min ett-årshingst och har fått rådet från en uppfödare att kastrera honom i mars-april någon gång och att...
Svar
18
· Visningar
1 685
Senast: nexxa
·
N
Avel När ni betäcker era ston så finns det ju alltid flera val på hur man vill seminera, det finns ju AI TAI och FAI. Vilket av följande...
Svar
3
· Visningar
918
Senast: QuickStar
·
L
Avel Har ett prestationsto som nyss är inköpt för att producera den ultimata hopphästen .:bump: Den tänkta avkomman ska om inte...
Svar
1
· Visningar
1 258
·
Avel Någon som vet något om en tysk hingst som heter Lopes 1454 och Lombard 3 ??
Svar
2
· Visningar
737
Senast: vensville
·
S
Avel För några år sen kunde man välja på en ny billig hingst som var oprövad...man fick en billig avkomma som inte kostar skjortan. Eller så...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 428
Senast: CK
·
W
Avel Nu när man sitter med facit i hand, efter vårt bruksprov som har varit. Så ställer man sig frågan, är det verkligen såhär vi vill ha det...
2
Svar
22
· Visningar
2 331
·
M
Avel Nån som vet vart man kan använda honom?????????????????
Svar
5
· Visningar
1 248
Senast: Vertigo
·
C
Avel Hej. Nu vet jag inte om denna hamnar rätt men annars kan ni kanske vara snälla att skicka den till rätt plats. Jag har köpt en...
Svar
2
· Visningar
700
Avel Finns det någon här som vet vad han har lämnat för typ av hästar? Vad jag förstår har han inte använts så mycket i aveln i Sverige...
Svar
2
· Visningar
1 112
Senast: lilith
·
M
Avel funderar på att betäcka mitt b-ponnysto i vår. hon är renrasig knabstrup o ca 113 cm hög. är det någon som kan tipsa om någon...
Svar
2
· Visningar
1 075
Senast: Lina_hemi
·
Avel Vill ha tips på snygga godkända shettishingstar til detta sto: :laugh: Stoet är högrest (för att vara shettis :D), nätt och väldigt...
Svar
14
· Visningar
1 623
Senast: MaRomer
·
Avel Jag ska betäcka mitt 6 åriga sto, 164 cm. Hon är efter No Limit-Zuidhorn. No Limit är väl känd för att ge väldigt försiktiga hästar, jag...
Svar
7
· Visningar
1 771
Senast: QuickStar
·
P
Avel Hej allihopa! :) Jag tänkte höra om någon vet något om mitt föls pappa, eftersom jag själv inte vet alls mycket om honom. Hans namn...
Svar
4
· Visningar
824
Senast: KickiH
·
C
Avel Har ett sto efter Londonderry-Weltmeier som jag tänkt seminera i år. Har någon något förslag på hingst? Kommer att registrera det i...
Svar
14
· Visningar
1 455
Senast: wolken fee
·
Avel Har alltid velat ha en Amiral-häst, och har nu funderingar på att betäcka mitt sto. Är det någon som vet om och var det går att få tag i...
Svar
3
· Visningar
1 426

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka