Ecudo eller Elmshorn?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare prallan
  • Startdatum Startdatum
Sv: Ecudo eller Elmshorn?

Elmshorn är ju en av mina favorit hingstar då han lämnar så otroligt bra avkommor med bra gångarter och bra kapacitet och framför allt får avkommorna en attityd till att vinna.

Riktigt tuffa avkommor som blir bra tävlingshästar. Synd att han inte har använts mer i aveln i sverige, men han har ju använts mycket i Holland och har ju många avkommor i svår hoppning.

Jag hade en val e honom som var helt underbar. Sjukt försiktig, ville inte riva och gick på allt. Kvittade vad man satte upp för hinder så bjöd han. Otroligt klok och med super fina gångarter. Ska se om jag har bilder någonstanns.

Har du hittat några bilder?:) Varför har du inte kvar honom?

Nej tyvärr har jag inga bilder på datorn som jag trodde, de fans på den gamla tyvärr.

Jag sålde honom för jag fick ett jätte bra bud så jag kunde inte säga nej, även om det inte var honom jag ville sälja utan ingentligen någon av de andra två.

Kul om det blir Elmshorn i allafall. Ska du sälja den blivande fölisen vet du vem du ska vända dig till :angel:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 585
Utrustning Går i drömtankarna om att spara ihop till en riktigt trevlig dressyrsadel nästa år (eller kanske mer realistiskt, om några år :p). Har...
Svar
14
· Visningar
1 851
Relationer För min mentala hälsas skull så söker jag objektiva tolkningar kring det nyligen utbrutna WW3 mellan mig och min karl. Konflikten...
19 20 21
Svar
410
· Visningar
40 607
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
30 298
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka