Connemara - hingstvalstrÅd infÖr 2009

Sv: Connemara - hingstvalstrÅd infÖr 2009

Dags att putta upp tråden!

Är ju några riktigt intressanta hingstar på ingång till årets betäckningsäsong ju. Det blir svårare och svårare. Kanske skulle göra embryotransfer på stona :D.

Ja, det ser ut att vara många fina hingstar i min smak (stammässigt i alla fall)! :love: :love:

Jag tycker det skulle vara kul om iaf en Poeten-son kunde godkännas också. Det är väl på tiden? ;)

Ja, det ser ut att vara många fina hingstar i min smak (stammässigt i alla fall)! :love: :love:

Jag tycker det skulle vara kul om iaf en Poeten-son kunde godkännas också. Det är väl på tiden? ;)

Då blir det kanske betäckning i år då?

Håller med om en Poeten-son, jag hade mer än gärna använt Padriano om han gått igenom.

Då blir det kanske betäckning i år då?

Håller med om en Poeten-son, jag hade mer än gärna använt Padriano om han gått igenom.

Tja... egentligen så hade jag ju kanske lite planer på att tävla Ami igen... och så ska 1/4 av alla anställda på jobbet varslas, så ingen vet om man har jobbet kvar eller ej... Vill inte ta på mig någon mer häst om man kanske inte har jobbet kvar...

Men om man leker lite med tanken på ett föl, så hade det varit kul att använda kanske Clifden de l'Aulne, eller någon av de nya förmågorna som ska visas på Grevagården. :)

Jag tycker det ser väldigt lovande ut med de anmälda hingstarna, hoppas på att de är fina. Kanske de kan vara intressanta till dina ston?

Då får du nog pma ditt nr för jag har hört att man inte får göra reklam för hingstar här, och då får man väl inte heller tala illa om dem :p Fast söt ponny går kanske igenom, om det nu är intressant :D

Men diskutera får man ju göra. Så klart du kan skriva lite om honom här. Vet du när han kommer till Sverige? Eller är han redan här kanske?

Men diskutera får man ju göra. Så klart du kan skriva lite om honom här. Vet du när han kommer till Sverige? Eller är han redan här kanske?

Svarar på min egen fråga. Han kommer i mitten av mars, står det på stuteriets hemsida. Spännande värre!!!

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
2
Svar
22
· Visningar
759
Senast: clusia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
536
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
10 653
Senast: lilsan
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 621

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka