Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Som rubriken säger. Vad anänder ni för fölövervakning och hur trivs ni? Har ni provat något som var riktigt dåligt eller riktigt bra...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
8 826
Senast: ball
·
Avel Jag funderar på vilka stakkato söner som har bäst förärvning ( gett bra avkommor) o vilken av dem har exceptionellt bra möderne? Har...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 064
Senast: Cyllene
·
F
Avel Nu vill jag veta allt om honom! Har bara hört negativt än så länge...att han ger lösa benbitar i stor omfattning och att han själv haft...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
29 615
Senast: Masse
·
C
Avel Någon som har sett/ridit någon avkomma till Diamant(förutom Diarado förståss).Undrar vad han lämnar i storlek temperament ridbarhet...
Svar
10
· Visningar
4 532
Senast: callie
·
Avel JA så ska jag importera ett sto från Finland. Om allt går som det ska. Hästen är en Finnhäst, sto som ska betäckas innan hon kommer...
Svar
12
· Visningar
2 318
Senast: MaRomer
·
M
Avel Vet inte riktigt vart jag skulle lägga det här så flytta om det var fel.. Jag har precis köpt en ny häst, hannoveranare 6år, tysk...
Svar
19
· Visningar
1 975
Senast: QuickStar
·
Avel Det pratas mycket om när ett sto är för gammalt för avel. Men när är hon för ung för att betäcka? Jag har hört talas om 2-åringar som...
Svar
12
· Visningar
1 829
Senast: Girasol
·
S
Avel Vi har kommit fram till att våra båda avelsston, får vila i år, utan vi satsar på nästa år. Vi gör det utav flera anledningar, men den...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
7 606
Senast: black pearl
·
Avel Master är hemma igen! Någon som ska använda honom om han blir tillgänglig på transport el färsk? länk borttagen av moderatorn
2
Svar
37
· Visningar
4 647
Senast: Torill
·
Avel Är det någon som vet något om denna hingst? http://www.allbreedpedigree.com/amati11 Det enda jag kan hitta är en bild på en svart...
Svar
2
· Visningar
1 012
Senast: KickiH
·
Avel Vad tycker ni är den högsta ålder man kan låta betäcka ett sto för allra första gången? Hon har inga avkommor sedan tidigare. Har ett...
Svar
4
· Visningar
1 317
F
Avel Vet inte om det är rättstavat :confused: Är det någon som vet något om dem, om de är viktbärande, temperamentet osv. Jag ska ev. åka på...
Svar
18
· Visningar
2 430
Senast: _yest
·
Avel På uppdrag av kompis kommer här en fråga ang hingstval till detta sto: http://www.blup.se/sv-SE/horses/120654-corona-5-swb Rids i...
Svar
4
· Visningar
860
Senast: Fiorano
·
B
  • Låst
Avel Hej Nogen der ved om Bakkely`s Agani har lavet føl i Sverige? Kender lidt til hoppen, da den var i Danmark.
Svar
6
· Visningar
1 096
Senast: ameo
·
Avel Ja som rubriken lyder.. Vad har ni på era hingstar när dom betäcker? Har en hingst som ska stå på naturligt i år å vill gärna ha skydd...
Svar
9
· Visningar
2 287
Senast: Welsh
·
Avel Hej, Skulle uppskatta lite tips och råd beträffande vår stundande nedkomst. Bakgrund Köpte efter mycket övervägande vår första häst...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
25 437
F
Avel Jag har nyligen köpt ett sto född 07 efter Pomme Royal - Corrado WL. Hoppar helt gudomligt, har ett fint steg med bra takt och fint...
Svar
3
· Visningar
1 033
Senast: swe
·
Avel Mitt dräktiga sto går ute på lösdrift tillsammans med ett annat dräktigt sto. Det är första fölet för båda två och de är beräknade med...
2
Svar
34
· Visningar
3 619
Senast: Sighttosee
·
Avel Ja hur kan jag hitta info. om danska godk. hingstar? Var och kikade på en nyhitkommen hingst men vill veta lite mer om honom. Han är...
Svar
19
· Visningar
2 992
Senast: Fredag
·
L
Avel Hm, ännu en hingst som jag undrar över... Någon som har någon erfarenheter av denna vackra man och vad han lämnar för något? Superglad...
Svar
14
· Visningar
2 112
Senast: GotAsecret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21
  • Lymfangit