Sv: Fölövervakning, bra och dåliga prylar.
Det hade varit intressant att höra hur du tyckte att det gick med övervakningen som du valde, funkade det som du ville? Jag håller med om att det lät som en väldigt smart lösning
Jag har datorn i sadelkammaren och en USB-kabel ut till kameran i boxen. Laddar upp ett MSN-konto för hästen på stalldatorn och ett för mig själv på min dator hemma sedan länkar jag ihop med videosamtal så är saken biff. Krävs två personer när man länkar ihop samtalet men annars sköter den sig själv. kostade en tusenlapp för kamera och 5 meter USB-kabel. Sedan kan man ju bara hoppas att det inte blir strömlöst för då går det ju åt skogen . Tycker själv att jag varit supersmart som kommit på denna briljanta idé. Dessutom kan jag ju ha full koll på buke även i stallet Ska prova detta i år men tycker jag att det är sk*t så blir det nog en fölvakt från ladugårdsinrede istället till nästa år
Det hade varit intressant att höra hur du tyckte att det gick med övervakningen som du valde, funkade det som du ville? Jag håller med om att det lät som en väldigt smart lösning