Tack q!jag har roat mig att gå igenom snurris inlägg och det var ganska magert med info som kom fram,
kan ju varit så att spioninfon första natten var svårtydd?
Jag har redan sett att flera dragit upp inlägg vad det gäller ev sior och annat efter DL1
så jag har koncentrerat mig på det som hände igår efter dl3 och imorse innan nattDL3
Nu lär ju snurris inte fått mer än en enda ynka spionrad efter DL1, men hon vet ju vem hon skickade full info till DL2!
Alla dessa citat får i allafall mig mer säkerpå att Lobelia är ond. Plus att Lobelia bygger sin teori mot glömmerallt på att glömmerallt är siad och att Snurris röstar på henne därför. Jag tror inte det. Snurris lag första rösten så det resonemanget stämmer inte.
Dessutom så måste ju lyan jobba hårt på att godförklara sina medlemmar när inga andra lurmöjligheter finns så jag tro att om de regisserat/damage controllat att Paddi skulle ryka är väl ett utmärkt alibi att lägga första rösten där.
jag erkänner också att jag blev rätt sur då jag tyckte hon lurade mig igår så jag nappade lite på hennes bete idag med flit och glad i hågen fortsatte hon att driva på mot glömmerallt - vilket också var mitt syfte för att se om hon ville titta åt något annat håll, men det gjorde hon inte - hon hoppades väl på en upprepning av gårdagen.
Nu måste jag erkänna att *jag* inte känner till glömmerallts roll, men resonemanget som Lobelia lägger fram stämmer inte.
En fråga till - vad pekar på att Lobelia skulle vara god? Inget annat än förstarösten på Paddi och den tror jag är ett alibi.
cirkus röstar på Lobelia