Som sagt jag blandade ihop röstlistorna, så det var snarare DL 1 listor jag gick efter men DL 2s inlägg.Du menar att jag eller thoora skulle varit tydliga innan vi la rösterna?
Det parat med att cirkus också verkade inne på att GA var siad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som sagt jag blandade ihop röstlistorna, så det var snarare DL 1 listor jag gick efter men DL 2s inlägg.Du menar att jag eller thoora skulle varit tydliga innan vi la rösterna?
Hon kanske ansett sig få tecknet. Siar någon en person och man vet vem som siats och denne sedan uttalar sig om den är åt onda eller goda hållet så hade åtminstone jag tagit det som bekräftelse, med eller utan röst.
Nu tycker jag att DU gör det väldigt lätt för dig.Så just nu i lyan - thoora, Habina och Lobelia.
Men jag gillar inte hur misstankarna mot thoora liksom bara försvann. Jag tror fortfarande på henne som ond. Bland annat för hennes enkla röst på Koppen. Även hur hon ser ut att ha matats med information och strategier inför de andra röstningarna och hur hon avvaktar i gårdagens röstning och lägger en röst som bör spika att bsf åker.
Lyan måste ju göra nånting för att godförklara några annars har de inte en chans. Och igen, i denna lya finns inga lur-möjligheter så de måste göra det genom strategier och röstning. De kan ha bestämt sig för att offra Paddington och vad vore väl bättre än att ha en ulv i början som röstar på henne, habina hade ju redan röstat på fio så det är ju snygg röststatistik med att ha röstat på två onda och sånt som satt henne som troligt god, men jag är faktiskt osäker.
(ha ha, det kan ändra sig lika kvickt)
Det där skrev jag innan jag granskat röstlistan en gång till- och när jag insåg att ingen annan röstat på glömmerallt innan så är det helt klart en tanke jag övergivit
Jag tror jag ska backa några steg.
jag vill granska thoora igen.
Ingenting som hon gjort har fått mig att släppa misstankarna på henne. Däremot så är hon försvarad av dels Habina och dels Lobelia - kanske någon annan också . Habina har till och med en trolig roll åt henne som god och antyder tvilling, för att det som framförts var att thoora spelade skickligt och verkade ha hjälp. Varför skulle hon inte kunna sitta i lyan och få hjälp? och vem skulle i så fall vara hennes tillskyndare jo, andra i lyan. Nånstans här börjar det klia lite i mig.
Dessutom så tycker jag att Lobelia drev väldigt hårt mot bsf igår och idag kör hon liknande race men lägger istället en tidig röst på glömmerallt och på något vis vill hon få det till att Snurrfian fått spioninfo om att glömmerallt är siad ond och det är därför klokt att lägga rösten där. Både jag och LenaH håller detta som osannolikt, hade Snurris lagt röst nummer 2, ja, då hade jag köpt teorin, men inte att hon på spioninfo skulle lagt röst nummer ett på en som var siad utan att någon annan röstat där innan. Inte en chans. OM en ond siats innan DL2 så är jag säker på att Snurrfian lagt en senare röst på den och det gjorde hon inte. Tycker att Lobelia helt tappat trovärdighet i denna diskussion, jag tror att hon ville dra igång ett drev igen.
Men om hon nu fått info om att någon siat glömmerallt, hon vet ju fortfarande inte vem?!! Hur ska hon kunna få ett tecken?
Nu tycker jag att DU gör det väldigt lätt för dig.
Thooras förstadagsröst betyder i min värld väldigt lite, hon röstade först och det är lätt att hitta teorier mot Koppen DL1, särskilt när man är ny.
Hon borde DL2 isf också lagt en röst på Paddi, varför sticka ut om hon inte måste?
Gårdagens röst på Bsf var väl i sammanhanget betydelselös, den kom som nr 8 och det var bara GA kvar att rösta så hon beseglade ju inget öde, det var i princip klart.
Jag utesluter inte thoora som ond men du är alldeles för rutinerad för att lägga så här tunna teorier dag 4.
Om man får tecknet genom en teori eller röstning borde inte spela någon större roll. Däremot så kan det beroende på konstruktionen vara ursvårt att hitta någon information alls.
Jag har redan tagit upp att de enda som röstade på GA var jag och @thoora .Men är det verkligen någon som uttalat en så stark åsikt om glömmerallt att Snurris kunnat tyda det som att den personen hade siat glömmerallt? Jag kan inte minnas det, men jag har å andra sidan inte tid att gå tillbaka och kolla nu.
Nu tycker jag att DU gör det väldigt lätt för dig.
Thooras förstadagsröst betyder i min värld väldigt lite, hon röstade först och det är lätt att hitta teorier mot Koppen DL1, särskilt när man är ny.
Hon borde DL2 isf också lagt en röst på Paddi, varför sticka ut om hon inte måste?
Gårdagens röst på Bsf var väl i sammanhanget betydelselös, den kom som nr 8 och det var bara GA kvar att rösta så hon beseglade ju inget öde, det var i princip klart.
Jag utesluter inte thoora som ond men du är alldeles för rutinerad för att lägga så här tunna teorier dag 4.
Men i första stycket uttrycker du att hon skulle tycka det kändes avigt att rösta på en kollega som var körd och då gått sin egen väg och i det andra menar du att lyan skulle styrt henne trots att den rösten också var betydelselös?Jag kan också förstå nybörjarulvens motvilja till att rösta på en kollega. Så om hon inte röstade på Paddi ifall de är kollegor kan jag fatta.
Gårdagens röst VAR betydelselös, men jag ser ändå en tanke i att lyan kan ha bevakat och säkrat upp med någr kvar att rösta. Sen kanske hon inte lyckades teoria om nån annan så rösten hamnade där ändå.
Kanske sanning, kanske en efterhandskonstruktion. Du har lurat brallorna av folk förr. Det jag är mest skeptisk till är att du tycktes glömma vad du skrivit alldeles nyligen.
Men i första stycket uttrycker du att hon skulle tycka det kändes avigt att rösta på en kollega som var körd och då gått sin egen väg och i det andra menar du att lyan skulle styrt henne trots att den rösten också var betydelselös?
Jag tycker inte du är konsekvent och det är inte den cirkus jag är van vid som god, den goda cirkus brukar inte ta så här lätta vägar.
Jag tror du har lite ansiktsbehåring...
Men i första stycket uttrycker du att hon skulle tycka det kändes avigt att rösta på en kollega som var körd och då gått sin egen väg och i det andra menar du att lyan skulle styrt henne trots att den rösten också var betydelselös?
Jag tycker inte du är konsekvent och det är inte den cirkus jag är van vid som god, den goda cirkus brukar inte ta så här lätta vägar.
Jag tror du har lite ansiktsbehåring...
Hade lyan styrt så tycker jag att det hade varit vettigare att hon hängde på Paddspåret och mindre viktigt vid Bsf.(jag har speglat mig och Nej, ingen behåring )
Jag vet inte varför det inte skulle kunna vara lite olika resonemang vid två olika DL?
Hade lyan styrt så tycker jag att det hade varit vettigare att hon hängde på Paddspåret och mindre viktigt vid Bsf.
Jag känner väl att både du och @Lobelia ligger på listan idag men det är flera jag har dåligt grepp om, @Mirtai är en av dem, @Habina också.Hon är i allafall inte min huvudmisstänkta just i denna stund. Men jag ville bara inte att vi skulle glömma henne.
Jag är ruggigt fundersam till Lobelia idag.
Och ja, jag erkänner att jag lurade henne lite för att känna henne lite på pulsen.
Och hon drev iväg väldigt fort och det oroar mig. Men jag är inte övertygad om att hon måste vara ond bara för det.
Jag vet FAN inte.