Är det inte en förhastad åsikt, om du inte har mer info? Inte för jag är säker på andra sian förutom klara, men Snurris verkar rätt bestämd.Slutsats från min sida är att ingen ond siats.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det inte en förhastad åsikt, om du inte har mer info? Inte för jag är säker på andra sian förutom klara, men Snurris verkar rätt bestämd.Slutsats från min sida är att ingen ond siats.
Ja, det är det jag inte begriper. Hur jag än vänder och vrider på det så blir det fel. Vilka var det som röstade på glömmerallt i dl2? Kan byfånen ha siat henne?
Snurrfian la första rösten på glömmerallt i DL2 och det borde hon inte ha gjort om glömmerallt var siad. Det borde den som i så fall hade siat henne gjort och Snurris hade lagt rösten efter
Men seriöst, två sior i omlopp inför DL2 - om en av dem siat någon ond så skulle ju inte Snurris varit först på GA??Är det inte en förhastad åsikt, om du inte har mer info? Inte för jag är säker på andra sian förutom klara, men Snurris verkar rätt bestämd.
Sedan när så gör Snurris som hon borde?Snurrfian la första rösten på glömmerallt i DL2 och det borde hon inte ha gjort om glömmerallt var siad. Det borde den som i så fall hade siat henne gjort och Snurris hade lagt rösten efter
Fast... om man vet att någon är siad så väntar man ju på tecken att den som siat fått svar, annars är ju inte infon något värd. Snurris är måhända snurrig men inte korkad.Sedan när så gör Snurris som hon borde?
Det var snurris, LenaH och Thoora som röstade på GA DL2
Nej, men det var inte det jag påstod heller, jag ifrågasatte din säkerhet i att ingen ond siats, inte möjligheten att två goda siats.Men seriöst, två sior i omlopp inför DL2 - om en av dem siat någon ond så skulle ju inte Snurris varit först på GA??
Och det är väl inte så konstigt om två goda prickats i sior?
Fast va? Det ena ger väl det andra? Om ingen ond siats så bör väl goda ha siats istället?Nej, men det var inte det jag påstod heller, jag ifrågasatte din säkerhet i att ingen ond siats, inte möjligheten att två goda siats.
Hon kanske ansett sig få tecknet. Siar någon en person och man vet vem som siats och denne sedan uttalar sig om den är åt onda eller goda hållet så hade åtminstone jag tagit det som bekräftelse, med eller utan röst.Fast... om man vet att någon är siad så väntar man ju på tecken att den som siat fått svar, annars är ju inte infon något värd. Snurris är måhända snurrig men inte korkad.
Eller så vet man inte vilket.Fast va? Det ena ger väl det andra? Om ingen ond siats så bör väl goda ha siats istället?
Du menar att jag eller thoora skulle varit tydliga innan vi la rösterna?Hon kanske ansett sig få tecknet. Siar någon en person och man vet vem som siats och denne sedan uttalar sig om den är åt onda eller goda hållet så hade åtminstone jag tagit det som bekräftelse, med eller utan röst.
Det verkar som du själv tappat trovärdigheten lite också med tanke på att du nyss skrevJag tror jag ska backa några steg.
jag vill granska thoora igen.
Ingenting som hon gjort har fått mig att släppa misstankarna på henne. Däremot så är hon försvarad av dels Habina och dels Lobelia - kanske någon annan också . Habina har till och med en trolig roll åt henne som god och antyder tvilling, för att det som framförts var att thoora spelade skickligt och verkade ha hjälp. Varför skulle hon inte kunna sitta i lyan och få hjälp? och vem skulle i så fall vara hennes tillskyndare jo, andra i lyan. Nånstans här börjar det klia lite i mig.
Dessutom så tycker jag att Lobelia drev väldigt hårt mot bsf igår och idag kör hon liknande race men lägger istället en tidig röst på glömmerallt och på något vis vill hon få det till att Snurrfian fått spioninfo om att glömmerallt är siad ond och det är därför klokt att lägga rösten där. Både jag och LenaH håller detta som osannolikt, hade Snurris lagt röst nummer 2, ja, då hade jag köpt teorin, men inte att hon på spioninfo skulle lagt röst nummer ett på en som var siad utan att någon annan röstat där innan. Inte en chans. OM en ond siats innan DL2 så är jag säker på att Snurrfian lagt en senare röst på den och det gjorde hon inte. Tycker att Lobelia helt tappat trovärdighet i denna diskussion, jag tror att hon ville dra igång ett drev igen.
Det finns väl bara två möjliga sior i omlopp?
Den tredje som då storbonden kunde ha gjort bör hon inte fått något resultat av.
Jag håller med dig om att det ser ut som om glömmerallt kan vara siad och då eventuellt som ond iom att Snurrfian lagt sin röst där i DL2.
Det verkar som du själv tappat trovärdigheten lite också med tanke på att du nyss skrev
Det inlägget är för övrigt en del av pusslet jag lagt .
Så just nu i lyan - thoora, Habina och Lobelia.
Men jag gillar inte hur misstankarna mot thoora liksom bara försvann. Jag tror fortfarande på henne som ond. Bland annat för hennes enkla röst på Koppen. Även hur hon ser ut att ha matats med information och strategier inför de andra röstningarna och hur hon avvaktar i gårdagens röstning och lägger en röst som bör spika att bsf åker.
Lyan måste ju göra nånting för att godförklara några annars har de inte en chans. Och igen, i denna lya finns inga lur-möjligheter så de måste göra det genom strategier och röstning. De kan ha bestämt sig för att offra Paddington och vad vore väl bättre än att ha en ulv i början som röstar på henne, habina hade ju redan röstat på fio så det är ju snygg röststatistik med att ha röstat på två onda och sånt som satt henne som troligt god, men jag är faktiskt osäker.
(ha ha, det kan ändra sig lika kvickt)