Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tippar att båda siorna användes på dig faktiskt. Ingen verkar ju tycka att du är ond.Men, spontant, finns det någon som verkar säker på glömmerallts roll? Ond eller god? Om hon är siad måste det ju finnas någon som vet.
Gahh, jag har i vart fall gott om tid att ångra mig.Har, läst och läst igen och börjar mer och mer tvivla på GA, den svaga godhet jag trott om henne baserar sig mest på att Paddis och fio visade sig vara onda och jag hade svårt att föreställa mig att 3 i konstellationen fio+paddis+GA skulle vara onda. Det var därför jag släppte misstanken på GA . De som menade på att GA var boven tänkte förmodligen det samma men tvärt om inför omröstningen, åtminstone skrevs det en del och vissa följde sin intuition och röstade på GA. Hade fio inte hoppat på paddtåget direkt hade Paddwoman kanske varit ond BM.
Kartan börjar klarna och jag ser ingen vits att egentligen vänta med rösten. Kommer något nytt upp kan jag alltid ändra mig. Lyan gör sällan som man tänkt och oftast beror det på att folk där gör efter eget huvud och inte efter en master plan. Snurrfian röstade 2 gånger på Glömmer allt och jag tror hon hade goda skäl med tanke på att hon fick all spioninfon från första dagen och en liten spillra senare.
Lobelia röstar på Glömmerallt
Ångra aldrig ordet Paddtåget iaf, jag satte drickan i halsen!Gahh, jag har i vart fall gott om tid att ångra mig.
Ångra aldrig ordet Paddtåget iaf, jag satte drickan i halsen!
Oj, redan en röst.
Jag är verkligen inte så säker att jag hade vågat rösta nu.
Jag har svårt att tro att glömmerallt är siad. I så fall borde inte Snurrfian lagt första rösten på henne i DL2 det borde den som siat ga gjort.
Kan man ta tillbaks sin röst och göra om? Mitt fina excelark var inte så nyttigt den här gången. Trodde dag 1 var dag tvåHehe
Nu gör du mig mer än nojig, jag satt och tittade på DL1 som det vore DL2 där röstar inte snurris först, men då vet hon ju lika lite som jag. Det känns som jag gjort bort mig nu.. du raserade min karta ju.
Risken är ju att båda kan ha siat Klara.
Men om byfånen siat Paddi så borde Snurris ha lagt sin röst där. Hur förklarar du då det?Fast tror du det? Jag tyckte det fördes fram ganska tydligt i leken att storbonden borde sia Klara, jag är tveksam till om byfånen också siade henne då. Då tror jag mer på att byfånen siade paddington som någon nämnde innan.
De låter konstigt att byfånen siat paddis, i så fall verkar snurris missat det. Jag är mer inne på GA om någon.Fast tror du det? Jag tyckte det fördes fram ganska tydligt i leken att storbonden borde sia Klara, jag är tveksam till om byfånen också siade henne då. Då tror jag mer på att byfånen siade paddington som någon nämnde innan.
Ffa borde inte Snurris lagt första rösten där då.Visst kan glömmerallt ha blivit siad, men borde inte både snurrfian och bollen__ ha röstat på glömmerallt i dl 2 då? Det är där jag blir förvirrad.
Blä, du hann först.Men om byfånen siat Paddi så borde Snurris ha lagt sin röst där. Hur förklarar du då det?
Och om någon siat paddis bör det varit by fånenFfa borde inte Snurris lagt första rösten där då.
Nej, jag tror som sagt inte att någon ond siats öht. Klara och ev en god till eller så har båda siat Klara.Och om någon siat paddis bör det varit by fånen
Men om byfånen siat Paddi så borde Snurris ha lagt sin röst där. Hur förklarar du då det?