Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur många sior har genomförts 3, skulle jag gissa? Byfåne och två från storbonden.Det här inlägget från igår är ju jätteintressant i ljuset av att snurris är spion
Det jag tycker man kan utläsa är att Bollen siade Klara.
Tolkar det också som att byfånen antingen siade paddan eller inte siat alls
Snurris visste väl troligen vem som är ängel också
Men vad är detta för påhopp?? Vad menar du med det?
Hur många sior har genomförts 3, skulle jag gissa? Byfåne och två från storbonden.
Från mina citat, de är från tiden från första natt DL till en stund innan andra dag DL så borde hon veta vem som är ängel, eller gissa. Hon trodde att personen skyddat sig själv.Det här inlägget från igår är ju jätteintressant i ljuset av att snurris är spion
Det jag tycker man kan utläsa är att Bollen siade Klara.
Tolkar det också som att byfånen antingen siade paddan eller inte siat alls
Snurris visste väl troligen vem som är ängel också
Alltså två sior och då minst en första natten.bollen hann väl bara med en va? Hon blev ju käk natt nr 2 om jag inte minns fel?
och så har ju byfånen sin sia
Alltså två sior och då minst en första natten.
Att någon siat paddi är inte konstigt, och inte Klara eller GA heller. Jag fick intrycket att GA siats, kan ju ha fel...precis, så tror jag också.
Och om man ska tro det Snurris skrev så är en av de siorna riktad mot Klara. Hon skrev ju också något om att fånen skulle ha kunnat siat paddi, jag vet inte om det stämmer?
Men det ligger mig lite i fatet, jag behöver inte vara god för att jag är i gott sällskap.Lobelia, bollen och snurris i lyan?! Lustigt att FiaM lyckas pricka in två stycken vrålgoda roller
Lyan borde också veta vem som är ängel och gärna vilja få personen lynchad.
Att någon siat paddi är inte konstigt, och inte Klara eller GA heller. Jag fick intrycket att GA siats, kan ju ha fel...
Risken är ju att båda kan ha siat Klara.precis, så tror jag också.
Och om man ska tro det Snurris skrev så är en av de siorna riktad mot Klara. Hon skrev ju också något om att fånen skulle ha kunnat siat paddi, jag vet inte om det stämmer?
@cirkus lyfte fram att spionen (Snurris alltså) borde ha försvarat Bsf mera då. Iofs la hon ju inte rösten där men något starkt försvar kom hon inte heller med.alltså, är det helt uteslutet att lyan försöka käka nattvakten första natten? Jag kan inte läsa ut det någonstans!
alltså, är det helt uteslutet att lyan försöka käka nattvakten första natten? Jag kan inte läsa ut det någonstans!
@cirkus lyfte fram att spionen (Snurris alltså) borde ha försvarat Bsf mera då. Iofs la hon ju inte rösten där men något starkt försvar kom hon inte heller med.
Det bör också betyda att den enda Snurris var säker på var ängeln. Då bör också spioninfon ha hamnat där.Presajsly, det borde tyda på att ängeln har skyddat sig själv första natten och att det var ängeln de försökte sig på att käka.
Fast å andra sidan är det inte säkert att den info gav så mycket..
Vi har ju gissar att storbonden siade Klara, ev siade byfånen, frågan är vem? Om nu byfånen hade använt sin sia skulle den ha kunnat siat Paddington eftersom det var många som funderade runt hennes roll efter dl1 eller så vet spionen att byfånen inte har siat, men vad hjälper det nu?
Sen vet spionen antagligen vem ulvarna försökte käka första natten och vem som är ängel men är det något som en spion skulle vilja skriva ut?
Vem som inte är tjuv kanske det vet också, men vad hjälper det? Det skulle ju kunna vara ond som god...