Sedan så har vi en bit till
Jag vill vädra mina idéer och skriver ovan bland annat, cirkus svara nedan detta är Idag kl 12:06 #1312
Här håller cirkus alltså med mig, eftersom jag tror att cirkus faktiskt är god och jag vill lägga en tidig röst för att inte behöva skynda hem om det drar ut på tiden så får jag lite stöd i vad jag tror. Jag granskar röstlistan och inläggen noga, tycker mig se vad som hänt. Det jag inte uppmärksammar är att jag är jag faktiskt är på fel dag, dag1 ligger röstar LenaH och Q före snurris på glömmer allt.
Jag postar min röst, ska ge mig av inom någon timme och förväntar mig att vara hemma - någon timme eller mer före DL, men jag trivs i stallet och det drar ofta ut på tiden. Vill inte stressa.
Sedan ser jag Cirkus
Ja happ, Cirkus har visst ändrat sig.
Jag har alltså tappat trovärdigheten, enligt cirkus, och det för en sak hon höll med om ett par timmar tidigare samt att jag skulle lurat henne att rösta på BSF (se mitt förra inlägg).
Jag hade inte tid att stanna kvar mycket länge till, men såg till att komma hem i tid för att visa på detta. Jag har ingen aning om om Cirkus är ulv, men jag antar att ni inte tar mitt ord på det förrän efter DL och vi har råd att offra mig för att avslöja ulvarna så det är lugnt. Men jag vill påtala detta så ni inte råkar missa det även om LenaH redan är på hugget.
Ur perspektivet att vara god och sedan se denna uppvisning av cirkus (efter att hon i förra leken lurat brallorna av de goda) så måste hon antingen vara så övertygad om att hon har rätt så att hon fabricerar sin egen sanning för att få ut den hon tror är ond eller så sitter hon i lyan och skattar.
Ni får själv avgöra vad ni tror.
Enligt bland annat inlägget ovan så
Lobelia ändrar röst till Cirkus
Att någon siat paddi är inte konstigt, och inte Klara eller GA heller. Jag fick intrycket att GA siats, kan ju ha fel...
Jag vill vädra mina idéer och skriver ovan bland annat, cirkus svara nedan detta är Idag kl 12:06 #1312
Det finns väl bara två möjliga sior i omlopp?
Den tredje som då storbonden kunde ha gjort bör hon inte fått något resultat av.
Jag håller med dig om att det ser ut som om glömmerallt kan vara siad och då eventuellt som ond iom att Snurrfian lagt sin röst där i DL2.
Här håller cirkus alltså med mig, eftersom jag tror att cirkus faktiskt är god och jag vill lägga en tidig röst för att inte behöva skynda hem om det drar ut på tiden så får jag lite stöd i vad jag tror. Jag granskar röstlistan och inläggen noga, tycker mig se vad som hänt. Det jag inte uppmärksammar är att jag är jag faktiskt är på fel dag, dag1 ligger röstar LenaH och Q före snurris på glömmer allt.
Jag postar min röst, ska ge mig av inom någon timme och förväntar mig att vara hemma - någon timme eller mer före DL, men jag trivs i stallet och det drar ofta ut på tiden. Vill inte stressa.
Sedan ser jag Cirkus
Oj, redan en röst.
Jag är verkligen inte så säker att jag hade vågat rösta nu.
Jag har svårt att tro att glömmerallt är siadoch ffa inte som ond I så fall borde inte Snurrfian lagt första rösten på henne i DL2 det borde den som siat ga gjort.
Ja happ, Cirkus har visst ändrat sig.
Jag tror jag ska backa några steg.
jag vill granska thoora igen.
Ingenting som hon gjort har fått mig att släppa misstankarna på henne. Däremot så är hon försvarad av dels Habina och dels Lobelia - kanske någon annan också . Habina har till och med en trolig roll åt henne som god och antyder tvilling, för att det som framförts var att thoora spelade skickligt och verkade ha hjälp. Varför skulle hon inte kunna sitta i lyan och få hjälp? och vem skulle i så fall vara hennes tillskyndare jo, andra i lyan. Nånstans här börjar det klia lite i mig.
Dessutom så tycker jag att Lobelia drev väldigt hårt mot bsf igår och idag kör hon liknande race men lägger istället en tidig röst på glömmerallt och på något vis vill hon få det till att Snurrfian fått spioninfo om att glömmerallt är siad ond och det är därför klokt att lägga rösten där. Både jag och LenaH håller detta som osannolikt, hade Snurris lagt röst nummer 2, ja, då hade jag köpt teorin, men inte att hon på spioninfo skulle lagt röst nummer ett på en som var siad utan att någon annan röstat där innan. Inte en chans. OM en ond siats innan DL2 så är jag säker på att Snurrfian lagt en senare röst på den och det gjorde hon inte. Tycker att Lobelia helt tappat trovärdighet i denna diskussion, jag tror att hon ville dra igång ett drev igen.
Jag har alltså tappat trovärdigheten, enligt cirkus, och det för en sak hon höll med om ett par timmar tidigare samt att jag skulle lurat henne att rösta på BSF (se mitt förra inlägg).
Det verkar som du själv tappat trovärdigheten lite också med tanke på att du nyss skrev
Det inlägget är för övrigt en del av pusslet jag lagt .
Kanske sanning, kanske en efterhandskonstruktion. Du har lurat brallorna av folk förr. Det jag är mest skeptisk till är att du tycktes glömma vad du skrivit alldeles nyligen.
Jag hade inte tid att stanna kvar mycket länge till, men såg till att komma hem i tid för att visa på detta. Jag har ingen aning om om Cirkus är ulv, men jag antar att ni inte tar mitt ord på det förrän efter DL och vi har råd att offra mig för att avslöja ulvarna så det är lugnt. Men jag vill påtala detta så ni inte råkar missa det även om LenaH redan är på hugget.
Ur perspektivet att vara god och sedan se denna uppvisning av cirkus (efter att hon i förra leken lurat brallorna av de goda) så måste hon antingen vara så övertygad om att hon har rätt så att hon fabricerar sin egen sanning för att få ut den hon tror är ond eller så sitter hon i lyan och skattar.
Ni får själv avgöra vad ni tror.
Enligt bland annat inlägget ovan så
Lobelia ändrar röst till Cirkus