Watership Down [Ulvlek!]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror jag har hajat nu och jag tror därför att det är jättekorkat att lyncha @Lobelia . Jag är inte säker men jag tror att jag vet vilken roll hon har.

Intressant, det har inte jag alls men däremot är hon med på min(vid det är laget ganska långa) lista över vad jag inte vill rösta på.

Problemet med de som inte är med på listan är att de är så luddiga och svåra att få grepp om.

Det där funkar som sammanfattning för hur jag känner för dig också :laugh:. Du gör mig förvirrad men du får vänta lite.
Jag har inte heller grepp om dig GA men det får vänta för min del.
Ulvradarn pingar på @cirkus för mig nu och efter förra leken kan jag inte bara låta det bero. Då var jag ju tvungen eftersom jag var död och min olydiga tvilling inte gjorde som jag sa... :p

Alltså just lutar jag åt att både du och cirkus är goda och att ulvar sitter och fnissar åt att pratet går mest kring oss tre:cool:.

Men iof med tanke på mina teorier hittils i leken så kan ni ju mycket väl vara onda bäge två... Men jag kommer nog ändå gå på vad jag tror det känns bäst så.

Annars så känns du mer misstänkt än cirkus nu om jag nu skulle behöva välja mellan er men det vill jag som sagt inte göra.

Tror du verkligen att jag lyckats lura cirkus att röst på BSF genom att teoria mest om FiaM och sedan rösta efter Cirkus?

Fram till nu har jag trott att cirkus var god, problemet för mig är rena lögner för att misstänkliggöra mig. Jag Fattar heller inte hur cirkus lyckades få ihop sin lya. Mig, kan jag förstå men att var tvärsäker på alla 3 mig habina och Thoora är inte likt en god cirkus.

Cirkus brukar vara långt mer objektiv och försöka utvärdera bevisen. Här slänger han in folk på indicier som att de röstat ut ulvar.

Jag har inte heller grepp om dig GA men det får vänta för min del.
Ulvradarn pingar på @cirkus för mig nu och efter förra leken kan jag inte bara låta det bero. Då var jag ju tvungen eftersom jag var död och min olydiga tvilling inte gjorde som jag sa... :p
Du prickade ju in lyan rätt snabbt som död i tvilling diskussionen. Jag skulle velat bugga din telefon när du pratade med fio.

glömmerallt röstar på FiaM

Jag tycker både lilltess och koppen har haft poänger i sina teorier om henne och tja hon verkar mindre god än de flesta andra och jag är i ett läge där jag och två som jag tror kan vara goda är de enda andra övriga som har röster så det känns vetigast att lägga rösten där.

Någon som vet var @Habina och @Lilltess är? Tror inte jag har sett dem på hela dagen. :confused:

Jag har varit inne tidigare under dagen och sammanfattat mina tankar. De kokade typ ned i att jag inte är säker på någon öht. :banghead:

Nu har jag precis kommit in från stallet, med viss förhoppning om att dl var 21 så jag skulle ha missat och få be om ursäkt. Istället begriper jag mig inte på varken lobelia eller cirkus beteende. :arghh:

DL4
13:07 Lobelia röstar på glömmerallt
17:14 cirkus röstar på Lobelia
18:00 Koppen röstar på FiaM
18:12 Klara röstar på Lobelia
18:44 quarter4ever röstar på Lobelia
18:48 Mirtai röstar på Lobelia
20:13 LenaH röstar på cirkus
21:19 thoora röstar på glömmerallt
20:30 Lobelia ändrar röst till cirkus
21:09 glömmerallt röstar på FiaM

glömmerallt: 1
Lobelia: 4
FiaM: 2
cirkus: 2

Tror du verkligen att jag lyckats lura cirkus att röst på BSF genom att teoria mest om FiaM och sedan rösta efter Cirkus?

Fram till nu har jag trott att cirkus var god, problemet för mig är rena lögner för att misstänkliggöra mig. Jag Fattar heller inte hur cirkus lyckades få ihop sin lya. Mig, kan jag förstå men att var tvärsäker på alla 3 mig habina och Thoora är inte likt en god cirkus.

Cirkus brukar vara långt mer objektiv och försöka utvärdera bevisen. Här slänger han in folk på indicier som att de röstat ut ulvar.

Nej jag lutar som sagt åt att ni är goda som snöat in på varandra, jag hoppas att ingen av er åker i röstningen.

Om fio och Paddi offrades så kan jag absolut se habina i lyan(dock är det där om värt att påpeka)

Nya spelare är oftast obegripla för mig:o och tora är inget undantag.

Idag får jag helt enkelt rösta på den som känns minst god. Vilket betyder att den säkert kan vara god. :(

Habina röstar på FiaM

Inte pga någon klok teori, utan mest för att hon är den jag är allra mest osäker på. Jag får inget grepp om henne, utan upplever att hon mest glider med.

Eftersom jag tror att @Lobelia har en roll jag vill ha kvar i leken och jag inte alls är säker på att FiaM har det så ändrar jag röst till FiaM.

LenaH ändrar till FiaM

Och har jag fel så ska jag aldrig hota med att anmäla henne till en fälttävlan mer. :o

glömmerallt röstar på FiaM

Jag tycker både lilltess och koppen har haft poänger i sina teorier om henne och tja hon verkar mindre god än de flesta andra och jag är i ett läge där jag och två som jag tror kan vara goda är de enda andra övriga som har röster så det känns vetigast att lägga rösten där.
har lilltess röstat? Eller är jag blind?

Nej jag lutar som sagt åt att ni är goda som snöat in på varandra, jag hoppas att ingen av er åker i röstningen.

Om fio och Paddi offrades så kan jag absolut se habina i lyan(dock är det där om värt att påpeka)

Nya spelare är oftast obegripla för mig:o och tora är inget undantag.
Jag tror i och för sig du kan ha rätt, jag fick inte mycket svar från fiaM när jag pressade henne. Men jag har hållit Cirkus som mer åt goda än henne, nu vet jag inte riktigt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 143
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 937
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 553
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 581
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA