Pwew, Lena begår inte självmord.Häh, då kan en annan döing ta vid!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pwew, Lena begår inte självmord.Häh, då kan en annan döing ta vid!
Jag hade nog förväntat mig att det skulle ramla in en röst eller en ändring till.Hur ska det gå
Jag tänkte på uppdateringarna jag, men bollen__ fixarJag hade nog förväntat mig att det skulle ramla in en röst eller en ändring till.
Förhoppningsvis så får spionlärlingen info om var röstfifflaren la sin röst och på så sätt lista ut vem den är.
Jag funderade på att outa mig för ulvarna men om bollen__ hellre vill så...Pwew, Lena begår inte självmord.
Ja just det! Tänkte inte på det.Spöket får väl också rösta varje dl?
Anar jag att det i framtida lekar kommer bli så att "vi röstar ut BSF så sköter hon röstlistorna åt oss"
Anar jag att det i framtida lekar kommer bli så att "vi röstar ut BSF så sköter hon röstlistorna åt oss"
samt, "bollen är alltid ond"Anar jag att det i framtida lekar kommer bli så att "vi röstar ut BSF så sköter hon röstlistorna åt oss"
Varför tror du att vi röstade ut dig nu?Anar jag att det i framtida lekar kommer bli så att "vi röstar ut BSF så sköter hon röstlistorna åt oss"
samt, "bollen är alltid ond"
Nej det är du...trodde det var cirkus som alltid är ond?
trodde det var cirkus som alltid är ond?
Förutom om leken går kring hennes födelsedag - då käkas honsamt, "bollen är alltid ond"
Meh!Varför tror du att vi röstade ut dig nu?
Apropå det så kom vi väl överens om att man i fortsättningen är immun på sin födelsedag?Förutom om leken går kring hennes födelsedag - då käkas hon
Meh!