Watership Down [Ulvlek!]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag framhärdar i mina tankar om cirkus, jag tror hon ingår i lyan men vem den sista ulven är gäckar mig fortfarande.

De jag är tveksam om är @Habina (även om rösten på Fia är ett plus), @Mirtai (som jag är lite blank på känner jag) och @glömmerallt (gaah!).
Jag tror inte @quarter4ever eller @Koppen är i lyan men någon av dem skulle kunna vara tjuv.

Övriga är jag rätt övertygad om att de har goda roller.

Väldigt trevligt med ett resultat som inte kastar mina pusselbitar huller om buller, nu känns det ju som om jag slipper börja om från början i teoriandet. :)

Jag bara funderar på om rösterna som kom på Lobelia var ett nytt försök till drev?
Ska kolla gamla listan innan ändringar och jämför och fundera på det

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 141
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 937
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 553
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 581
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar