Watership Down [Ulvlek!]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du jag vet inte ens om jag misstänker dig på allvar, läs mina inlägg så ser du mina tvivel. Jag skulle önska att du förklarar varför du ljög om att jag fick dig att rösta på BSF. Du röstade före med flera teorier jag inte ens haft.

Du la upp ett scenario med FiaM och bsf som onda tillsammans, jag köpte konceptet och plussa på med mina egna misstankar som var starkare mot bsf därför lag jag rösten där - jag har själv använt precis samma strategi när jag suttit i lyan, använt en av mina kollegor för att bygga en teori som inkluderar en god och sen lagt rösten på den goda.

Jäkla tur att vi har spelare (tänker ffa på Koppen) som tillför helt andra tankar för annars hade FiaM kunnat bli glömmas av efter den debatten.

Skarvade med sanningen?

Sen anser jag att den som skarvat med sanningen och verkligen varit ute på tunn is med din teori om att glömmerallt är siad ond och att Snurris därför röstade på henne. jag kommer aldrig köpa den teorin.
Det var en teori. Du påstod att jag gjort saker jag inte gjort i syfte att få ut mig.

Jag har nästan helt avskrivit GA som ond utifrån röstningen idag. Hon hade ingen som helst anledning att rösta på FiaM som ulv om nu inte båda vi sitter i lyan tillsammans med GA så hon hade svårt att välja. Fast det hade blivit bra trångt där i så fall.

Du la upp ett scenario med FiaM och bsf som onda tillsammans, jag köpte konceptet och plussa på med mina egna misstankar som var starkare mot bsf därför lag jag rösten där - jag har själv använt precis samma strategi när jag suttit i lyan, använt en av mina kollegor för att bygga en teori som inkluderar en god och sen lagt rösten på den goda.

Jäkla tur att vi har spelare (tänker ffa på Koppen) som tillför helt andra tankar för annars hade FiaM kunnat bli glömmas av efter den debatten.
Och FiaM visade sig vara ond, inte underligt att jag tyckte hon var skum och inte kunde svara på vad hon menade ;).

Jag följde din röst btw, röstade samma som du 10 minuter efteråt ;). Möjligt att jag röstat på FiaM annars, satt och velade.

FÖRLÅT!! Det visade sig att täckningen blivit bättre (förmodligen pga min nya telefon som har 4g istället för 3g) men jobbet tog upp mycket tid.

Jag var inne och skrev ett halvt inlägg men fick gå iväg sen kom jag inte ihåg vad poängen var med inlägget var så fick radera det :( dock så blev jag glad när jag såg att min röststatistik blev ännu bättre *eftersom jag röstade på FiaM igår.

Men nu tar det stopp. Cirkus GA Mirtai och Lobelia har varit uppe på tapeten som ev onda och alla har lika bra teorier kring det så jag är förvirrad!!!

Hur tänker du nu? Första gången Snurrfian röstade på mig kan hon inte haft någon info.

Det var därför jag påpekade att hon inte bara röstat en gång, utan två, på dig. Det är möjligt att jag sätter större tilltro till spionen än vad som är rimligt, men det är åtminstone någon som jag vet är god och som jag vet sitter på viss information som jag i så fall följer. Med samma resonemang så känns ju FiaM klart skum, men det är ju inte vatten värt att påpeka så här post-lynch. ;)

FÖRLÅT!! Det visade sig att täckningen blivit bättre (förmodligen pga min nya telefon som har 4g istället för 3g) men jobbet tog upp mycket tid.

Jag var inne och skrev ett halvt inlägg men fick gå iväg sen kom jag inte ihåg vad poängen var med inlägget var så fick radera det :( dock så blev jag glad när jag såg att min röststatistik blev ännu bättre *eftersom jag röstade på FiaM igår.

Men nu tar det stopp. Cirkus GA Mirtai och Lobelia har varit uppe på tapeten som ev onda och alla har lika bra teorier kring det så jag är förvirrad!!!
Huvudsaken är att det inte hänt något :)

Det var därför jag påpekade att hon inte bara röstat en gång, utan två, på dig. Det är möjligt att jag sätter större tilltro till spionen än vad som är rimligt, men det är åtminstone någon som jag vet är god och som jag vet sitter på viss information som jag i så fall följer. Med samma resonemang så känns ju FiaM klart skum, men det är ju inte vatten värt att påpeka så här post-lynch. ;)

Jo visst, men snurrfian fick ju mer information för varje natt och sista gången hon röstade så la hon ju rösten på fiaM så ditt resonemang håller inte ihop. Det är liksom inte genomtänkt ordentligt jag kan förstå tanken med att lyssna på snurrfian men din slutsats tycker jag är jätte konstigt. Snurrfian går från att misstänka mig mest till att misstänka någon annan mest och ändå väljer du att rösta på mig? :confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 132
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 921
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 549
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 581
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bra gårds och stallhund
  • Storlek röd Kong?