Men åh!
Jag tror jag fattat @cirkus roll!
Måste kolla med @glömmerallt imorgon men skriver här så jag inte glömmerallt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan iaf förklara min röst!Jag bara funderar på om rösterna som kom på Lobelia var ett nytt försök till drev?
Ska kolla gamla listan innan ändringar och jämför och fundera på det
I min allra första lek var jag ond till slutet, men det kan nog mest tillskrivas de extra chanser en som spelar första gången får, annars hade jag nog rykt omgående tror jag! Förra leken var jag ond och åkte ut i första lynch, som du kommer ihågSå mina onda/osäkra
habina
Mirtai
Lobelia
thoora
q4e
lilltess
Om jag får gå på spelstil så tror jag att q4e kan vara god, hon spelar lite återhållsamt som hon gjort förut som god med viktig roll - å andra sidan så har hon inte varit synligt ond så länge nån gång så det är en synnerligen osäker teori/tanke.
se svaret till cirkusQ4e var ulv i sin första lek och då var hon kvar rätt länge. För min del kan hon vara tjuven men hon brukar vara mer på när hon är i lyan.
@Lilltess passar i mitt pussel in i en god roll och rösten på FiaM igår talar till hennes fördel.
ok, ska försöka komma på det jag också, bara jag hunnit gå igenom alla inlägg som jag missat sen runt 19Men åh!
Men åh!
Så tur att ffa Koppen och LenaH hade tankarna med sig och kunde se bortanför detta!
Bra jobbat!
Lobelia, bollen och snurris i lyan?! Lustigt att FiaM lyckas pricka in två stycken vrålgoda roller
Sen utesluter ju min slutsats inte att tex GA eller FiaM är ond men då har Snurris chansat/klurat ut det på eget bevåg, inte tack vare spioninfo.
Usch va fult Buke är nu. Ska vi ha grått?!
Fö har jag lagt vissa åt sidan och blrjat kika på de som håller sig i bakrunden. Känns lite som att de sitter med en skål popcorn och skrattar åt oss.
Vi är inte säkra nån av oss, vi griper efter halmstrån allihop och röstningarna har inte gett mycket heller.
Jag är inte alls lika säker på att Klara är siad, som vissa av er.
GA vet jag inte alls var jag ska sätta henne. Hon brukar dock vara ond när hon spelar som hon gör denna gången.
Lilltess vill jag ha som god just nu och även Cirkus.
Däremot kommer jag granska Q4, thoora, fiaM, Mirtai och Lobelia.
Habina är neutral och svårplacerad. Tycker hon står med halva högerfoten mot ett mycket varmt ställe med en lägereld uppe på en kulle. Men är inte säker.
Har jag missat nån?
Har skummat igenom FiaM lite.
Det fetstilta har jag kommenterat tidigare. Jag tolkade det som ett försök att hinta och få oss (mig iaf) att hon hade en god roll med sia av nåt slag. Samtidigt mer eller mindre ondförklarar hon BSF.
Fler än jag som lagt märke till det iaf
Här håller jag verkligen med.
Och rösten på Lilltess som iaf jag sätter åt goda hållet var tunn och svag utan nån bra teori. Kan det vara så att "jag röstar på nån annan för BSF åker ändå?"
Hon nominerar Habina
Röstar på fio i DL1 kl 21:28. Alibiröst?
DL2 röstar hon på Lobelia
Det flrstår jag inte riktigt. Lobelia var verkligen drivande på henne och fick inga direkta svar.
Jag tror att FiaM har en ond roll av nåt slag. Hon sprider ut småeldar här och var, ger tunna teorier och svarar mest undanflyktigt på kommentarer. Nästan som om hon vill hålla sig i bakrunden och inte sticka ut.
Ska se om jag kan hitta nåt mer. Har för mig jag hade nåt annat jag stört mig på
Koppen röstar på FiaM
Ok jag köper det inte heller. Men det känns som jag missat något. Snurris röstade väl på FiaM sist?
Känner i detta läget att jag håller kvar min känsla att FiaM skulle vara ond. Så om Lobelia ryker och nu ÄR god, har jag inte bidragit till det iaf. Och om hon skulle vara ond, ja då ser jag annorlunda på Fia
Jag tror jag har hajat nu och jag tror därför att det är jättekorkat att lyncha @Lobelia . Jag är inte säker men jag tror att jag vet vilken roll hon har.
Klart jag skulle vilja men jag kan ju inte outa henne.
Eftersom jag tror att @Lobelia har en roll jag vill ha kvar i leken och jag inte alls är säker på att FiaM har det så ändrar jag röst till FiaM.
LenaH ändrar till FiaM
Och har jag fel så ska jag aldrig hota med att anmäla henne till en fälttävlan mer.
och att ha tankarna med sig är ju mest ett uttryck för att man tänker till, och inte direkt tankar nedskrivna, iaf som jag brukar tolka detVilka tankar är det du syftar på? Det kändes som deras anledningar att rösta på FiaM skilde sig mycket åt så jag blir lite nyfiken.
och att ha tankarna med sig är ju mest ett uttryck för att man tänker till, och inte direkt tankar nedskrivna, iaf som jag brukar tolka det
Men samlade ändå ihop det som jag tycker de bidrog med för att få fokus på FiaM, och att jag håller det för mycket troligt att Lobelia , eller cirkus, åkt om inte så många kunnat samlats kring FiaM istället
Nu har jag fortfarande ett viss mått av paranoia kvar att nån av cirkus el Lobelia skulle vara ond,
men det verkar mer och mer som att så inte är fallet!
Cirkus tror jag att jag har pusslat in nu också
Oj här händer det saker!
Jag hann inte vara inne innan DL så det var mycket att läsa ikapp!
( har precis kommit tillbaka från stallet)
Först och främst var det ändå ett bra utfall till slut!
FiaM var en av de jag haft lite svårt att placera och vet att jag röstat på henne en gång innan.
Jag var övertygad om att Lobelia var skum efter diverse konstiga formuleringar under dagen i framför allt inläggen med cirkus.
Nu känner jag dock att jag nog är tillbaka i min åsikt om vilken roll hon kan tänkas ha, som jag tyckte mig ana under första dagen och under BM-diskussionerna
Jag kan inte riktigt få till det att cirkus skulle vara ond heller, men lite konstigt tycker jag det är att hon närmast ber om att bli lynchad i eftersnacket?
Får gå igenom allt som sagts idag känner jag från cirkus för att kanske få ihop det hela
Jag tror att det kan vara sannolikt att båda är goda som det ser ut nu, och då är jag tillbaka där jag var igår igen innan jag började med blankt papper
Det som kommit fram sedan dess är att snurrfian var lösmynte spionen och att FiaM var ulv så det krymper ju lite tänkbara scenarier!
2 ulvar + en ficktjuv är det som behöver hittas
LenaH är jag rätt övertygad om att jag hittat en vettig plats för i mitt pussel nu, i en god roll
har svårt att se att hon skulle vara ond som hon skrivit idag! Tänker bra och utanför ramen!
Klara finns det ingen anledning så här långt att tvivla på att hon skulle vara god, inget har förändrats för mig sedan tidigare
I resten av gänget
thoora, Koppen, glömmerallt, Habina, Lilltess, Mirtai
Här känner jag att här borde de 2 ulvarna +ficktjuven finnas
Med en brasklapp: Såtillvida inte Lobelia el cirkus råkar vara något av det i alla fall
Min egen roll vet jag vilken jag har
Så detta borde gå att pussla ihop tycker jag!
Haha!Klara - har jag som säkrast god. Jag tror att hon är siad, inte bara en utan två gånger.