Tror att det kan bli bra när det blir klart..
Det är redan bättre , den gråa bakrgrunden i inläggen var tokjobigg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror att det kan bli bra när det blir klart..
Det är lite så i den här leken. Jag tror mycket väl GA kan vara ond, men är tveksam och jag gjorde bort mig med min tidiga röst som jag grundade delvis på att cirkus som vill slakta mig nu, höll med och delvis på väl optimistiska tolkningar av vad sior kan ge. Jag har själv bara fått enstaka spionrader och har inte jätte erfarenhet av att tolka dem så jag har nog övertolkat vad man kan läsa ur dem.'
Man kan bli lynchad för att skriva ett stort G istället för litet i den här leken (det har hänt). Det ska bli spännande och se om cirkus kan vrida sig ur knipan om jag dör.
PS en röst på GA är nog bortkastad idag.
Jo visst, men snurrfian fick ju mer information för varje natt och sista gången hon röstade så la hon ju rösten på fiaM så ditt resonemang håller inte ihop. Det är liksom inte genomtänkt ordentligt jag kan förstå tanken med att lyssna på snurrfian men din slutsats tycker jag är jätte konstigt. Snurrfian går från att misstänka mig mest till att misstänka någon annan mest och ändå väljer du att rösta på mig?
Jag får huvudvärk! Om nu döingar kan få det. Är ju nya färger varje gång jag laddar om sidan.
Det var därför jag påpekade att hon inte bara röstat en gång, utan två, på dig. Det är möjligt att jag sätter större tilltro till spionen än vad som är rimligt, men det är åtminstone någon som jag vet är god och som jag vet sitter på viss information som jag i så fall följer. Med samma resonemang så känns ju FiaM klart skum, men det är ju inte vatten värt att påpeka så här post-lynch.
Var har jag skrivit att jag misstänker någon annan mest?
Nu valde jag ju inte att följa Lobelia, jag tyckte bara inte att hennes resonemang var så ondskefulla som många andra.
Nej jag vet, jag är ju i princip godförklarad av de flesta?Inte dig i allafall
Nej jag vet, jag är ju i princip godförklarad av de flesta?
Jag vet inte riktigt varför men jag klagar inte.
Då undrar jag om jag är blind som inte fattar vad du har för roll.Ha ha, jag vet varför
Du passar in i ett pussel helt enkelt.
De som passar är goda, de som inte passar är ulvar!
Du, Klara, Koppen och glömmerallt passar. (och det är nu jag måste ha teorier)
Klara tror jag är siad god.
Koppen har drivit på åt rätt håll hela tiden och dessutom är ganska självständig. Hennes röst på mot FiaM idag talar sitt tydliga språk tycker jag.
Glömmerallt tror jag har förstått min roll och jag vet vad det beror på, tänker inte outa det.
Du har haft en konversation med ffa Snurris som tyder på vem du är.
Övriga passar inte jättebra. Men så många onda finns inte.
Några måste ju vara goda.
Q4e var ulv i sin första lek och då var hon kvar rätt länge. För min del kan hon vara tjuven men hon brukar vara mer på när hon är i lyan.Så mina onda/osäkra
habina
Mirtai
Lobelia
thoora
q4e
lilltess
Om jag får gå på spelstil så tror jag att q4e kan vara god, hon spelar lite återhållsamt som hon gjort förut som god med viktig roll - å andra sidan så har hon inte varit synligt ond så länge nån gång så det är en synnerligen osäker teori/tanke.
Q4e var ulv i sin första lek och då var hon kvar rätt länge. För min del kan hon vara tjuven men hon brukar vara mer på när hon är i lyan.
@Lilltess passar i mitt pussel in i en god roll och rösten på FiaM igår talar till hennes fördel.
Haha, du har ingen aning om vilken bit jag tror du är!Hur fan har ni kunnat lägga pussel? Haha jag har nog aldrig varit så här off! Kanske ska fortsätta vara det med tanke på att jag prickat in tre onda i rad! @LenaH jag tror att jag inte är den pusselbiten du tror att jag är, men du har helt rätt i vilken sida jag tillhör!
Haha, du har ingen aning om vilken bit jag tror du är!
Jag håller mig till 2 typer av bitar nu, ond+ god och så några oformliga jag vet inte bitar som inte passar nån stans. Har et gäng goda+ ett gäng i varierande grad oformliga men inga onda.Haha, du har ingen aning om vilken bit jag tror du är!
Var har jag skrivit att jag misstänker någon annan mest?