21:30 tror jag @Niyama ?När är DL?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
21:30 tror jag @Niyama ?När är DL?
Nu är jag inte riktigt med hur du tänker? I det fetade så upplevde jag att du misstrodde både Habina och Lilltess och i röstmotiveringen menar du att Habina vet att Lilltess är god?
Fast oavsett vilken roll du har så kan ju ingen rimligen veta vilken roll det är? Så till vida att ni inte är tvillingar (och det är ju korkat att rösta på sin egna tvilling) eller ulvar i lyan
Sitter man i lyan så vet man ju åtminstone vilken sida jag ör på. Det var nog så jag menade. Och jag sitter inte i lyan
Sitter man i lyan så vet man ju åtminstone vilken sida jag är på, inte rollen Det var nog så jag menade.
Hur skulle lyan kunna veta det? De vet väl inte vem ficktjuvar är tex? Så du skulle kunna vara ond utanför lyan utan att ulvarna har en aning om det...
Stack ut mer hur då? Förlåt att jag är lite trög...Skrev lite snabbt och otydligt.
Ja, jag tyckte att båda deras röster stack ut.
Sedan, när jag tittade till BM-nomineringarna så tyckte jag att Habina stack ut mer.
Jag tänkte mer än jag fick ner i ord där...
Håller definitivt med, en extra röst är jobbig, en extraröst + vågmästarroll är ordentligt mäktigt.
Å andra sidan så har man extra koll på BM när man vet vem som har rollen så det kan uppväga.
Jo jag menar generellt, kollade inte in exakta rollbeskrivningen.
Ja ungefär så. Men oavsett vad så. Tror jag att BM har en ökad risk att åka ut i och med extra rollen.
Äsch... Ingen av de som ligger närmast till för lynch känns genuint onda och känslan är väl det enda jag kan gå på idag.
Då får det bli en röst som jag kan motivera iallafall.
Ponera att @glömmerallt är ulv och vill styra igång röstningen och hon väljer då @Paddington för det är hennes kollega. GA räknar med att ingen synar en förstaröst så hårt men vill ändå få igång spelare att rösta en ond till posten.
@fio s roll är jag tveksam till men vill inte bidra till att rösta ut henne då det kan vara som hon sa, att hon inte trodde det här valet var så avgörande.
Därför:
LenaH röstar på Paddington
Inte nödvändigtvis, iom att tjuven och ulvarna inte känner till varandra.Sitter man i lyan så vet man ju åtminstone vilken sida jag är på, inte rollen Det var nog så jag menade.
Intressant, jag är lite inne på att rösta på glömmerallt i och med den där första rösten, jag är lite fundersam på om hon la den på en god (om hon nu skulle vara ulv då) för att vi skulle misstänka den hon la rösten på.Äsch... Ingen av de som ligger närmast till för lynch känns genuint onda och känslan är väl det enda jag kan gå på idag.
Då får det bli en röst som jag kan motivera iallafall.
Ponera att @glömmerallt är ulv och vill styra igång röstningen och hon väljer då @Paddington för det är hennes kollega. GA räknar med att ingen synar en förstaröst så hårt men vill ändå få igång spelare att rösta en ond till posten.
@fio s roll är jag tveksam till men vill inte bidra till att rösta ut henne då det kan vara som hon sa, att hon inte trodde det här valet var så avgörande.
Därför:
LenaH röstar på Paddington
Jag är så osäker att jag lottade.Jag förstår motiveringen men varför röstar du hellre på Paddington än glömmerallt om du har en tanke om att båda är ulvar? Glömmerallt har ju redan en röst!