Nu ska vi se här. Det här är bara mina tankar än så länge och jag får nog dela upp inlägget.
Min första anteckning är Klara. Hon är paranoid efter förra lekens alla extraröster, lyncher och förtrollningar och diverse annat. Vet inte om detta betyder att hon är rädd att det skall upprepas och att hon avslöjar sig? Nu är det ju iof inte samma roller denna leken, men de som var med förra leken som är ulvar i denna bör kanske hålla sig väldigt lugna. Även om det inte betyder att Klara har en ond roll (än!) hon får vara neutral för nu.
LenaH svarar ganska snabbt på Klaras inlägg och skriver ungefär vad jag skrev på det med förra leken vs denna och rollerna. Sedan nojar hon sig över vem som kan bli BM men lägger samtidigt till en
-smilie. Vet inte riktigt än hur jag ska tolka det.
Q4E är en av dom som mer eller mindre ALLTID misstänker mig och som alltid kägger röst på mig. Jag kan dock tycka att hon är duktig på att leta onda när hon är god (när man VET att hon är god) men hon har haft fel om mig
7/10 i spel så därför får jag se hur hon ser på mig denna gången. Hon är inte alltid att lita på som sagt.
Bollen__ fjäskar lite för Cirkus som spelare. Undrar varför
Fio däremot håller inte med och tycker C är elak och nominerar Paddington som BM istället. Frågan är hur personligt eller hur opartiskt de nominerar?
Fio nominerar som andraröst på Paddongton efter glömmerallt.
Cirkus hamnar lite i rampljuset för mig nu för strax efter skriver LenaH till henne i inlägg #57 att hon "glömmer aldrig att Cirkus käkade henne först av alla i förra leken"
Skämt eller undertryckt hot från en ulv?
Lilltess funderar över sitt val på BM och vill inte riskera att lägga en avgörande röst på Klara och så visar det sig att hon är ulv. Och hon vill inte heller lägga sin röst så ulvarna hinner styra om röstningen. Så tycker jag en god tänker/spelar så jag vill sätta henne på goda sidan fn