Har du kollat ordentligt .Du kan kalla mig hon för jag är tjej sist jag tittade @thoora
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du kollat ordentligt .Du kan kalla mig hon för jag är tjej sist jag tittade @thoora
För att börja fundera på valet till BM och DL1 så är jag lite fundersam över GA tidiga röst på Paddington, det kan absolut vara så att hon la den rösten för att det skulle komma igång men samtidigt så hängde Fio snabbt på men ändrade sig när vi var flera som påpekade att det kunde vara så att GA var ulv. Men vad betyder det då? Jag kan som sagt komma på ett antal olika varianter och det gör mig ett ett dugg klokare. Fio då, relativt ny som hänger på en rutinerad spelare, ny god som är glad att hitta något att hänga på, ny ond som ser en chans att kunna hänga på någon som hon vet är god och med det kanske bli godförklarad? Jag vet inte!!!
Det här känns lite udda, jag tyckte det var en aning misstänkt att slå ann tonen, men har svårt att se det särskillt misstänkta i att följa efter, inte från någon så ny som Fio. Fio kan för all det vara ond och hoppa på första bästa offer, men även god.Har gått tillbaka för att se vad jag kan hitta och jag reagerar på glömmerallts resonemang här.
Hon nominerar Paddi, sedan misstänker hon henne för att fio lägger en skum andranominering.
Men själv vågar hon nominera Paddi innan hon varit inne - samtidigt som hon alltså börjar misstänka henne???
Jag får inte ihop det...
Har du kollat ordentligt .
Hon hade inte ens skrivit något?
Alltså seriöst, skriver ni något mer snällt om mig ikväll kommer jag aldrig kunna sluta grina och då missar jag att rösta.
Tack alla härliga ulvspelare!
GullisVill bara säga KRAM @Koppen och tänk att det bara är en lek. Om det känns bättre kan du få rösta på mig ikväll.
Att jag fått två röster från två nybörjare gör mig inte så mycket. De känner mig inte och jag tycker deras röster är tunna och ogenomtänkta.
Kommer ge mina funderingar kring leken so far i nästa inlägg och därmed kanske tom ge min röst
Nu har ni drygt en timma på er att dra igång och vara skumma så jag vet vem jag ska rösta på.