jag har suttit och läst igenom allt från början och så här långt är mina funderingar:
bollen__ statistiken talar emot henne, hon är typ ond i 9 lekar av 10, men tänker inte gå på statistik så här tidigt i leken för det kan vara just ren bullshit, så avvaktar med henne tills man vet lite mera
Blacksmithfarm lägger vettiga inlägg och hittar inget konstigt i dem så här långt
quarter4ever jag
Paddington inte sagt så mycket i tråden hittills, men vet att hon är en mycket duktig spelare och har koll på det mesta. Det hon själv skrivit finner jag inget konstigt i, mera är det GA första röst som får mig att grubbla ( mer om det senare)
cirkus jag har en lex cirkus
men tänker inte gå på den i en förstaDL, det är inget kul att åka bara på senaste lekens goda ( nåja onda) spel
fio tja vet inte riktigt vad jag ska tro än, men den där andra snabba rösten på paddington den funderar jag över! även om hon sedan ändrar den till LenaH....
Habina brukar alltid vara vettig och av det hon hittills skrivit finner jag inget konstigt, och håller även med de som redan nominerat henne att hon kan vara en bra kandidat till BM!
LenaH behöver jag se mera av för hittills är det enda jag noterat är att hon gjort sin plikt som moderator och ändrat en beskrivning i rolllistan på uppmaning av LL
Snurrfian verkar också vettig, så här långt
Kanske har rutinen gjort henne mindre snurrig för de senaste gångerna tycker jag inte alls hon varit snurrig
Koppen ja hon är -Koppen. Skitsvår att placera.. och alltid kommentarer man kan tolka hur som....
FiaM verkar också i borgmästarvalet att ha en bra tanke om var rösten bör hamna finner inget skumt med henne så här långt
Lobelia får jag mest ett intryck av att hon verkar försöka få sig en bild av alla som skriver något? Säger dock inget om hennes roll.
Mirtai alltid ganska svårplacerad, och behöver fundera mer över henne...Hon lägger en nominering på mig ( jag känner mig ärad)
thoora ny i gänget-välkommen!! tycker jag har startat bra med vettiga funderingar och hittar inget som jag finner skumt med så här långt ( jag känner mig ärad av din nominering också)
glömmerallt ja henne vet man ju aldrig vart man har! Startar hela nomineringsprocessen med en väldigt tidig röst på paddington, tja, här får man hålla ögonen öppna, helt klart!
Klara ser jag som väldigt vettig så här långt , finner inget jag inte kan hålla med om i hennes inlägg, en av mina kandidater till BM!
Lilltess funderar mycket kring vem som ska väljas till BM, hennes funderingar har jag också haft
så
summa summarum
inte en endaste rackarns trolig ulv har jag hittat så här långt
men ett par att hålla ögonen på i alla fall...
till BM valet står det just nu mellan Habina och Klara för mig, vi får se om det ändras!