jag tror alla andra har motiveratVar det inte nån mer som inte hade motiverat? Om nån har koll på det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag tror alla andra har motiveratVar det inte nån mer som inte hade motiverat? Om nån har koll på det.
Hade Koppen någon motivering?jag tror alla andra har motiverat
Koppen nominerar bollen__ som borgmästare
Kan bli intressant att se hur hon förvaltar den rollen
ställde frågan tidigare, men tror inte att du svarat?Hur tänker du då?
Intressant på vilket sätt?
@fio har du sett att du behöver motivera din röst till bormästare också, tror inte din röst räknas annars....?
Håller definitivt med, en extra röst är jobbig, en extraröst + vågmästarroll är ordentligt mäktigt.
Å andra sidan så har man extra koll på BM när man vet vem som har rollen så det kan uppväga.
Det känns lite av en dödsdom att bli utsedd till borgmästare och vara god. Det är ett attraktivt val som käk att bli av med en besvärlig roll. Och när det gäller lynch så blir det lite åt samma håll. Överlever BM käk så är det lätt att misstänka att denne är ond, om nu inte ulvarna utgår från det samma och hoppas att de goda lynchar.
Your damned if you do and your damned if you don't som vanligt
Jag tror inte jag gillar just den twisten.
Jo lite så går mina funderingar också att detta blir ju närmast en dödsdom för den som väljs? Sedan finns det ju en ängel som kan skydda sig själv och undvika käk av den anledningen ( ifall just ängeln blir BM tänker jag nu) och sedan finns det ju en ond roll utanför lyan - ficktjuven och jag tänker att lyan kanske inte vill råka käka den ifall just den rollen blir vald till bm ? Så kanske att bm ändå överlever nån vända oavsett vilken sida den tillhör så man kan se lite mera av den.
vart, för jag har inte sett det?Men jag har ju skrivit en motivering
Jag kunde ju ta @LenaH istället då om inte den nomineringen för Paddington räcker för jag känner ju henne och vet att hon ÄR smart och klarsynt och duktig på att spela.. ja jag tar Lena istället då..
Men herregud så smörigt! Ska inte ni föreställa bittra fiender?
Jag nominerar en spelare som jag tycker verkligen tar de här lekarna för vad de är. Hon kommer med bra teorier och verkar alltid vara positiv i lekarna och bidrar därmed till att det blir kul.
FiaM nominerar Habina