Koaker??Ser praktiskt ut om jag måste smyga mig fram till folks tv-apparater genom några koaker eller så
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Koaker??Ser praktiskt ut om jag måste smyga mig fram till folks tv-apparater genom några koaker eller så
Ni är så sanslöst helsköna att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Synd att jag måste sova nu.
Når man Narnia genom ett klädskåp så når du alla Sveriges licenslösa TV-apparater genom den hemliga nedgången i Cirkus dass. Det är logiskt!Ser praktiskt ut om jag måste smyga mig fram till folks tv-apparater genom några koaker eller så
Koaker??
Når man Narnia genom ett klädskåp så når du alla Sveriges licenslösa TV-apparater genom den hemliga nedgången i Cirkus dass. Det är logiskt!
Koak, koakerJa har du inte hört talas om de världsberömda koakerna! vart är världen påväg...
(kloaker)
just nu är jag faktiskt riktigt glad över att jag betalar TV-licensenSer praktiskt ut om jag måste smyga mig fram till folks tv-apparater genom några kloaker eller så
Når man Narnia genom ett klädskåp så når du alla Sveriges licenslösa TV-apparater genom den hemliga nedgången i Cirkus dass. Det är logiskt!
Hahaha jag döööör
Baserat enbart på rösterna skulle Idahoe, Klara, Mirtai och MM vara mest misstänkta, nu tror jag absolut inte man enbart kan gå på röstningen men att det gömmer sig en eller ev. två st ulvar bland dessa är nog inte helt omöjligt. Hmm..
Öh jag glömde liksom skriva sluttanken. Att om man då tittar på de du radade upp @fio så stämmer de ju in i min tanke, de är röster som varken är på GA el q4 första dagen. Har du jämfört med rösterna i DL2 också? Så långt har inte jag funderat än.Jag funderade lite kring rösterna på Q4 första DL. Det var 4 som röstade på q4, vi vet rollerna på 3 och 2 var onda. Men ulvarna visste väl förmodligen inte att Lobelia var fåret iofs.
På glömmerallt tror jag att det bara var goda som röstade. Vi vet rollerna på 2, jag vet min roll och jag tror ju att du är god också enligt tidigare tankar. Alltså röstade ingen ulv på glömmerallt i första DL. Borde nog studera de som inte röstade på GA noggrannare. Samt Paddington som röstade på q4 och henne vet jag inte vars jag har.
Jag funderade lite kring rösterna på Q4 första DL. Det var 4 som röstade på q4, vi vet rollerna på 3 och 2 var onda. Men ulvarna visste väl förmodligen inte att Lobelia var fåret iofs.
På glömmerallt tror jag att det bara var goda som röstade. Vi vet rollerna på 2, jag vet min roll och jag tror ju att du är god också enligt tidigare tankar. Alltså röstade ingen ulv på glömmerallt i första DL. Borde nog studera de som inte röstade på GA noggrannare. Samt Paddington som röstade på q4 och henne vet jag inte vars jag har.
Öh jag glömde liksom skriva sluttanken. Att om man då tittar på de du radade upp @fio så stämmer de ju in i min tanke, de är röster som varken är på GA el q4 första dagen. Har du jämfört med rösterna i DL2 också? Så långt har inte jag funderat än.
Jag ska kolla lite där oxå.. får se vilken slutsats det blir efter det.