Veckans brott (ulvlek)

DL3
12:53 fio röstar på glömmerallt
13:58 bollen__ röstar på glömmerallt
17:44 Artline röstar på glömmerallt
17.54 LenaH röstar på glömmerallt
18.21 Matmissbrukaren röstar på glömmerallt
18:55 Klara röstar på glömmerallt
20:01 Habina röstar på glömmerallt
20:17 Paddington röstar på glömmerallt
20:19 Idahoe röstar på glömmerallt
20:30 Mirtai röstar på glömmerallt

glömmerallt: 10

Jag återanvänder min teori från gårdagen, jag tror att glömmerallt sitter i lyan och räddingsröstade första dagen. Snurrfian röstar på glömmerallt.

DL3
20:41 Snurrfian röstar på glömmerallt

glömmerallt: 11

DL3

glömmerallt: 10

Tur det finns snälla moderatorer som kan uppmärksamma och ändra felen vi andra gör :p

Jag är dödstrött... Lär ju inte bli lynchad ;) så lämnar mina tankar nu, så kan jag sova sedan.

Fio är fortsatt god. Det kan bli rejält ifrågasatt om glömmerallt inte är ond, men just nu tror jag att hon vet någonting som vi andra inte vet.

Tror även att hon vet att LenaH är god, så därför törs jag (just nu) även lägga henne åt goda hållet.

Vidare är jag fortsatt misstänksam mot Paddington, då jag uppfattat lobelia som kompis med henne.

Resten av er orkar jag inte tänka på nu. :o Sov gott!

Jag råkade somna, när jag vakna tänkte jag "jävlar, leken!" och kollade på klockan :crazy:

Niyama röstar på glömmerallt

för att jag tror att fio vet nåt nåt, för att lobelias röstning kan tyda på det och för att GA idag uppträtt helkonstigt med det här med lenah som får.

DL3
20:41 Snurrfian röstar på glömmerall

21:15 Niyama röstar på glömmerallt

glömmerallt: 12

DL3
20:41 Snurrfian röstar på glömmerallt
21: 15 Niyama röstar på glömmerallt

och rösterna som kommit in idag gömmer allt från lyan...
;)
Japp, det här lär inte bli den DL man kan gå tillbaka och utläsa något ifrån.

Lite lustigt det där - att det ofta blir en specifik DL som är nyckeln till lösningen i varje lek? Ibland är den tidig, ibland är den sen men det är ofta en som ger flest ledtrådar.

Men som sagt, det här är definitivt inte den... ;)

glömmerallt röstar på Habina eftersom hon anklagar mig för något jag snarare försökte undvika(upplysa ulvarna om att jag trodde fio hade god specialroll) till skillnad från habina själv(som typ upplyste ulvarna om att de borde käka koppen...)

Att fio troligtvis var god fattade jag redan igår(därför var jag nyfiken på hennes tankar kring lenaH, verkade som att hon hade info där) och jag har redan skrivit att jag inte vill hjälpa ulvarna med att diskutera rollen,( jag har naturligtvisockså läst rolistan och ser i vartfall ett par rimliga alternativ.) det är inte jag som drar upp fio hela tiden och det var inte jag som igår gapade om att fio hade en god specialroll(inte så smart att tipsa ulvarna) och in kommentar om koppen var väl inte heller så smart(skulle kunna vara därför hon vill käka). Fios roll har jag överhuvudtaget inte funderat över det var ganska tydligt igår att hon försökte få fram något som berode på extra info(vilken extrainfo tyckte inte jag var intressant, det jag var intresserad av var hennes slutsats tyvärr var ju inte övriga så intresserade av att hindra ulvarna från att fatta att hon kunde ha en viktig roll :banghead:)

Det jag vill diskutera är misstankarna mot lenaH(pga det fio skrivit så räknar jag lena som god) jag förstod dem inte igår och nu när vi vet att de var fel blir ju misstankarna bara än mer skumma.

DL3
20:41 Snurrfian röstar på glömmerall

21:15 Niyama röstar på glömmerallt
21:24 glömmerallt röstar på Habina

Habina 1

UPPDATERING!

- Leif, du kan ju inte vara annat än nöjd. Trots tunga förluster arbetar ditt team vidare och moralen är hög. Hur har det gått idag?
- Alldeles utmärkt. Min mångåriga medarbetare @glömmerallt visade sig jobba för TV3. Efter alla dessa år! Jaja, man ska inte ta något för givet i den här branschen. Men nu är hon avslöjad. Fick välja på döden och att ge sig ut iförd Radiotjänsts overall och pejla TV-apparater.
- Men, jag förstår det som att dagen inte enbart varit framgångsrik?
- Nej, när glömmerallt klämdes ner i den där latexoverallen (det vet ni väl att Radiotjänst använder sig av?) så skrek hon och sprattlade och råkade avslöja att en av hennes kollegor i TV3-gänget gått fullständigt i spinn när det stod klart att GA var avslöjad. Verkligen otrevligt. Nu visade personen sin rätta sida. GA var skakad! Nu har vi alltså en psykopat bland TV3-infiltratörerna också.

Psykopaten - Om denne åker ut så blir personen tokig och drar med sig en slumpvis vald god in i döden (LL lottar). Psykopaten är alltså en av de ursprungliga lya-medlemmarna som blev galen av förlusten.

Natt-DL imorgon kl 9.15

UPPDATERING!

- Leif, du kan ju inte vara annat än nöjd. Trots tunga förluster arbetar ditt team vidare och moralen är hög. Hur har det gått idag?
- Alldeles utmärkt. Min mångåriga medarbetare @glömmerallt visade sig jobba för TV3. Efter alla dessa år! Jaja, man ska inte ta något för givet i den här branschen. Men nu är hon avslöjad. Fick välja på döden och att ge sig ut iförd Radiotjänsts overall och pejla TV-apparater.
- Men, jag förstår det som att dagen inte enbart varit framgångsrik?
- Nej, när glömmerallt klämdes ner i den där latexoverallen (det vet ni väl att Radiotjänst använder sig av?) så skrek hon och sprattlade och råkade avslöja att en av hennes kollegor i TV3-gänget gått fullständigt i spinn när det stod klart att GA var avslöjad. Verkligen otrevligt. Nu visade personen sin rätta sida. GA var skakad! Nu har vi alltså en psykopat bland TV3-infiltratörerna också.

Psykopaten - Om denne åker ut så blir personen tokig och drar med sig en slumpvis vald god in i döden (LL lottar). Psykopaten är alltså en av de ursprungliga lya-medlemmarna som blev galen av förlusten.

Natt-DL imorgon kl 9.15
Hahahahahahahaha! Fantastisk uppdatering! :D

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 375
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar