Vidare är jag fortsatt misstänksam mot Paddington, då jag uppfattat lobelia som kompis med henne.
du kanske missat att vi ÄR kompisar efter LoTR-leken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vidare är jag fortsatt misstänksam mot Paddington, då jag uppfattat lobelia som kompis med henne.
Jag hann se ditt också och undrade om det var du som var blind i den här leken?Äh, du hann ändra
Är det så att latexoverallen @gömmerallt?
Är det så att latexoverallen @gömmerallt?
Nja i mitt huvud spratlar jag mer runt i något som är tajt rosa och glittrigt @Myrten var lite snål med detaljerna där
Jag vet inte vad jag är mest imponerad av - de uppfinningsrika användningsområdena eller det faktum att du levererade på rim?Latex - alltid helrätt. På BDSM-klubben, hundpromenaden, pejlarrundan eller @cirkus toalett!
Jag vet inte vad jag är mest imponerad av - de uppfinningsrika användningsområdena eller det faktum att du levererade på rim?
*andnöd*Jag försöker tänka på att det här är en sida där yngre människor kan röra sig. Men ok då, du bad om det:
@glömmerallt - där har du ju äntligen din avatar!!
Förlåt att jag kommer och stör i OT:andet , men jag vill skriva medan jag har mina intryck färskt i minnet och innan jag måste gå och knyta mig...Och så kommer @Paddington och skriver ett seriöst teoriinlägg!
Jag tror att det är lämpligt att jag går och lägger mig!