Veckans brott (ulvlek)

Dags att slänga iväg en röst. Idag kommer den hamna på Fio då jag inte riktigt köper hennes teorier om att LenaH inte sitter lyan pga hennes röst på BSF och sedan inte kan ge någon vettig teori till det. Sedan vill hon inte godförklara LenaH och sätter henne som får om hon är ond men kan inte komma med någon vettig teori om det heller. Hennes teorier haltar helt enkelt.

Matmissbrukaren röstar på Fio

Ja den haltar definitivt , hade den inte gjort det hade jag ju röstat på LenaH

Fick jättebråttom och hade velat kolla upp ställningen vilket jag inte hann. Velade mellan Fio, Lobelia och MM. MM tror jag inte har nån röst så det hade blivit meningslöst och Fio och Lobelia misstänker jag båda två. Dock kan nog Fio lika gärna vara en oerfaren god som trasslat in sig.

DL2
18:01 Habina röstar på Paddington
19:33 Snurrfian röstar på glömmerallt
20:25 Koppen röstar på Lobelia
20:53 Idahoe röstar på Habina
20:55 Klara röstar på Mirtai
21:07 Paddington röstar på Lobelia
21:20 Lobelia röstar på fio
21:25 LenaH röstar på Lobelia
21:28 Artline röstar på Lobelia
21:28 fio röstar på Lobelia
21:29 Matmissbrukaren röstar på fio
21:30 bollen_ röstar på Lobelia
21:30 Niyama röstar på Lobelia
21:30 glömmerallt röstar på Paddington

Paddington: 2
glömmerallt: 1
Lobelia: 7
Habina: 1
Mirtai: 1
fio: 2

Usch, nu har jag börjat haja lite och är inte så säker på att Lobelia verkligen är ond men det visar sig väl. Det är det trista när man inte får igång hjärnan och istället måste rösta där man kan presentera en teori.

Jag tycker @fio s resonemang är glasklart.

Då kanske du kan förklara om hon tror att du är får och varför du isåfall skulle vara får och om det har något samband med om du är ulv och varför något av det har med bsf att göra?

Du har ju inte skrivit så mycket(pga hästen gissar jag, hoppas den mår bra) så hur någon kan ha dig till någon roll alls är för mig lite snurrigt.

DL2
18:01 Habina röstar på Paddington
19:33 Snurrfian röstar på glömmerallt
20:25 Koppen röstar på Lobelia
20:53 Idahoe röstar på Habina
20:55 Klara röstar på Mirtai
21:07 Paddington röstar på Lobelia
21:20 Lobelia röstar på fio
21:25 LenaH röstar på Lobelia
21:28 Artline röstar på Lobelia
21:28 fio röstar på Lobelia
21:29 Matmissbrukaren röstar på fio
21:30 bollen_ röstar på Lobelia
21:30 Niyama röstar på Lobelia
21:30 glömmerallt röstar på Paddington

Paddington: 2
glömmerallt: 1
Lobelia: 7
Habina: 1
Mirtai: 1
fio: 2

@Mirtai har du röstat?

Förlåt att jag missade rösta! Sonen har skyhög feber och vaknade precis innan dl, hysteriskt ledsen. Prioriterade det!

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 375
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Sytråden del 4
  • Kallbad