Är våra röstlisteproffs @quarter4ever eller @Blacksmithfarm på banan? För visst var DL nyss? *förvirrad*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dags att slänga iväg en röst. Idag kommer den hamna på Fio då jag inte riktigt köper hennes teorier om att LenaH inte sitter lyan pga hennes röst på BSF och sedan inte kan ge någon vettig teori till det. Sedan vill hon inte godförklara LenaH och sätter henne som får om hon är ond men kan inte komma med någon vettig teori om det heller. Hennes teorier haltar helt enkelt.
Matmissbrukaren röstar på Fio
Jag förstår inte riktigt vad som är så skumt med lobelia?
Ioförsig så gör leken mig mest snurrig just nu..
Ja den haltar definitivt , hade den inte gjort det hade jag ju röstat på LenaH
kan du då vara vänlig att upplysa mig, för jag förstår verkligen inteJag tycker @fio s resonemang är glasklart.
Är våra röstlisteproffs @quarter4ever eller @Blacksmithfarm på banan? För visst var DL nyss? *förvirrad*
Nej det kan jag inte. Det går inte att vara tydligare än vad hon är.kan du då vara vänlig att upplysa mig, för jag förstår verkligen inte
Ja den haltar definitivt , hade den inte gjort det hade jag ju röstat på LenaH
Jag tycker @fio s resonemang är glasklart.
Jag tycker @fio s resonemang är glasklart.
Jag tror också att jag förstått och isåfall är hennes resonemang glasklart, ja.Jag tycker @fio s resonemang är glasklart.
DL2
18:01 Habina röstar på Paddington
19:33 Snurrfian röstar på glömmerallt
20:25 Koppen röstar på Lobelia
20:53 Idahoe röstar på Habina
20:55 Klara röstar på Mirtai
21:07 Paddington röstar på Lobelia
21:20 Lobelia röstar på fio
21:25 LenaH röstar på Lobelia
21:28 Artline röstar på Lobelia
21:28 fio röstar på Lobelia
21:29 Matmissbrukaren röstar på fio