Veckans brott (ulvlek)

Varför det har du en annan teori om att hon är ond eller vad?

En ANNAN teori? Vad är det ni inte förstår? Jag tror inte att hon sitter i lyan, är hon ond så är hon får isåfall för jag tror inte hon skulle dra till sig uppmärksamhet att rösta på BSF som sedan käkas. Så min slutsats blir Nej jag tror inte Lena sitter i lyan och är hon ond så finns bara fåret kvar.

Sedan svarar Artline att det är i stort sett omöjligt att lyan har bestämt käk innan DL vilket jag svarar . Hur vet du det? Det gjorde vi i sista leken. Sedan försöker ni skumma till det och få det till något det inte är.

Sen behöver ingen annan hålla med om det, Det är helt ok.

UPPDATERING!

- Jaha Leif, vad har hänt nu under dagen?
- Jo, nu har vi fått ett genombrott i jakten på infiltratörerna. Mina torpe... eh mitt team högg nämligen den där Lobelia som visade sig vara en överlöpare (svart får).
- Åh, så bra! Fick ni veta något mer?
- Nej trots att vi tort... tårtade henne så vägrar hon säga något. Väldigt god prinsesstårta var det i alla fall.:angel:
- Åh, jag älskar prinsesstårta! Finns det kvar?
- Vad? Vad pratar du om? Prinsesstårta? Varför... Oh shit!
Myrornas krig följt av skylt med texten "TEKNISKT FEL!"

Natt-DL kl 7.00

@Lobelia + övriga som känner sig berörda - visioner skickas till mig ASAP.

TILLÄGG: Påminner samtliga (ingen nämnd, ingen glömd) om hintningsförbudet. Backa upp typ allt med teorier. Då behöver man inte fundera om man håller sig inom Ulvspelslagen.

Senast ändrad:
Så du hade velat lägga din röst på LenaH idag om du haft en starkare teori mot henne?

Om jag hade haft starka teorier mot att Lena är fåret så JA då hade väl jag röstat på henne. Men jag har inga starka teorier om det så därför la jag inte min röst där. Konstigare än så är det inte.

Ok jag kommer aldrig lägga min röst på LenaH som får iallafall och nje i lyan tror jag inte heller på henne pga vad jag tidigare skrivit så LenaH kvarstår åt det goda hållet ännu mer nu då när Lobelia var fåret.

Vad som får mig att reagera på LenaH nu är att hon ställer sig upp och skriker att "Jag har fattat vilken god roll fio har!"

Som god vill man ju verkligen inte skrika ut en sådan sak för den händelse att ulvarna inte uppfattat det.

Om jag hade haft starka teorier mot att Lena är fåret så JA då hade väl jag röstat på henne. Men jag har inga starka teorier om det så därför la jag inte min röst där. Konstigare än så är det inte.

Ok jag kommer aldrig lägga min röst på LenaH som får iallafall och nje i lyan tror jag inte heller på henne pga vad jag tidigare skrivit så LenaH kvarstår åt det goda hållet ännu mer nu då när Lobelia var fåret.

Då hänger jag med. Just då lät det som att du ville rösta på henne men inte kunde hitta en bra teori.

Vad som får mig att reagera på LenaH nu är att hon ställer sig upp och skriker att "Jag har fattat vilken god roll fio har!"

Som god vill man ju verkligen inte skrika ut en sådan sak för den händelse att ulvarna inte uppfattat det.
Nej, jag vet. Påminn mig inte. Jag är verkligen trögflytande ikväll.

Går och lägger mig och hoppas ängeln har flax ikväll.

Hoj vad det har hänt grejer här sen jag kollade sist!

Även jag tror jag har koll på fio, men det är väl teoretiskt sett flera roller som hon kan ha?
Tror jag har koll på en till också. Känner mig så nöjd för jag brukar aldrig fatta sånt :p

Ska sova nu, men ska studera senaste timmens inlägg igen imorgon, eeh DL var visst tidigt, så imorgon om jag överlevt får vi nog lägga till.

En ANNAN teori? Vad är det ni inte förstår? Jag tror inte att hon sitter i lyan, är hon ond så är hon får isåfall för jag tror inte hon skulle dra till sig uppmärksamhet att rösta på BSF som sedan käkas. Så min slutsats blir Nej jag tror inte Lena sitter i lyan och är hon ond så finns bara fåret kvar.

Sedan svarar Artline att det är i stort sett omöjligt att lyan har bestämt käk innan DL vilket jag svarar . Hur vet du det? Det gjorde vi i sista leken. Sedan försöker ni skumma till det och få det till något det inte är.

Sen behöver ingen annan hålla med om det, Det är helt ok.

När lyan betämt käk eller inte skrev jag förut att jag inte tycker det är relevant.

Å nä jag håller inte med om att lena är får, jag fattar inte det(och nu kom uppdateringen och uppenbarligen var hon inte det heller)

Jag är inte alls god...

Jag är gammal och seg och fastnar i tänderna :sneaky:

När lyan betämt käk eller inte skrev jag förut att jag inte tycker det är relevant.

Å nä jag håller inte med om att lena är får, jag fattar inte det(och nu kom uppdateringen och uppenbarligen var hon inte det heller)

Nä jag håller inte heller med om att Lena är får :p

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 375
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Målbilder för trubbnosar.