Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså för mig känns det märkligt att du delvis baserar rösten på att hon la en utjämningsröst mellan mig och Q när du inte vet min roll
glömmerallt röstar på Paddi
tittar lite på första röstningen som varit och där tycker jag Både Mirtai och Paddington resonerar märkligt. Mirtai för hon inte vill lägga en andra röst på glömmerallt och Paddington för att hon har samma tanke som jag om glömmerallt men ändå lägger sin röst på Q4 och i samband då med att Lobelia lägger en sen röst på Q4 som skulle kunna vara en räddningsröst gör att jag blir lite misstänksam. glömmerallt röstar på Q4. BSF röstar på glömmerallt.
I andra röstningen lägger glömmerallt en ganska meningslös röst på Paddington i sista sekund, det kan tyda på en alibiröst så det kan mkt väl vara så att glömmerallt och Paddington sitter i lyan tillsammans.
Lite snabbt nu innan dl. Jag borde jobba egentligen.
Habina och Mirtai tror jag har snurrat till det lite kring det "klassiska knepet". Som jag förstått det går det ut på att fåret röstar på samma som första ulven. Och ev att ulvarna då käkar den som röstats på som signal att "vi ser dig". Andra steget i detta känns ju lite osäkert om ni frågar mig.
Frågan är ju om Lobelia använt sig av knepet, om hon gjort det så borde glömmerallt vara ulv.
Eftersom jag tror att Lobelia la ett försök till räddningsröst för GA så tror jag att du är inne på rätt spår.
Jag har redan förklarat varför jag röstade som jag gjorde. Sedan ponera att både jag och GA skulle vara ulvar - känns det troligt att så många från lyan och svarta fåret skulle gå samman och rösta på samma person i DL1?
Jag har redan förklarat varför jag röstade som jag gjorde. Sedan ponera att både jag och GA skulle vara ulvar - känns det troligt att så många från lyan och svarta fåret skulle gå samman och rösta på samma person i DL1?
Frågan är ju om Lobelia använt sig av knepet, om hon gjort det så borde glömmerallt vara ulv.
Eftersom jag tror att Lobelia la ett försök till räddningsröst för GA så tror jag att du är inne på rätt spår.
Hoppas det blev som du vill ha det + att jag rödmarkerade att DL idag är kl 21 och inget annat.Nu tror jag att jag fått iväg alla svar. Kommer att ha svårt att svara på frågor idag.
@LenaH eller @Snurrfian - sedan en tid beter sig min telefon konstigt på Buke, vilket bla gör det svårt att färga text etc. Host, host - kan ni fixa så att "Uppdatering" skrivs med rött och förses med ett utropstecken? Samt taggen inne i inlägget? Please!
Hänger förresten @Killaloe i tråden? Kan du i så fall skicka ett PM? Jag orkar inte byta till den funktionen för nu närmar jag mig radioskuggan vid Karlberg och sen ska jag fokusera på att hitta till Naturvårdsverket.
Hoppas det blev som du vill ha det + att jag rödmarkerade att DL idag är kl 21 och inget annat.
Själv åker jag åt andra hållet nu och färdas mot Uppsala.
Gjorde folk det? Jag tror det var fio som trasslade in sig när hon försökte få fram det nu troligtvis alla fattat.Är jag den ända som fortfarande inte fattar varför @LenaH skulle varit får? Tycker fortfarande det är obegripligt.
Att @fio har någon form av extrainfo var väl tydligt(känns okej att säga det nu för nu lär väl ulvarna ha listat ut det, men det finns ju flera möjligheter så vill inte resonera kring vilken roll det kan vara) men det är fortfarande det enda jag fattar av det hela, jag tycker fortfarande det är skumt att folk misstänkte Lena för att vara får. Så nu när vi vet att det var fel ska jag gå tillbaks och kolla på det.
Jag säger samma. Har en liten stund nu att läsa igenom medans jag käkar, sen är jag upptagen och måste kanske rösta tidigt också för jag har möte ikväll och nu när DL är tidigare tror jag att jag missar annars..Jag vill bara varna för dålig aktivitet från min sida idag - ska jobba nu till 20. Så efter det hastar jag hit igen!
Gjorde folk det? Jag tror det var fio som trasslade in sig när hon försökte få fram det nu troligtvis alla fattat.
Men nu när vi vet Lobelias roll så känns inte det resonemanget så långsökt längre. Som jag skrev i #385 så känns både Lobelias och Koppens röster som försök till räddningsröster om du skulle vara ulv. Jag trodde inte att Koppen skulle spela så högt och nu vet vi att Koppen var god, men Lobelia som svart får visste vilka som var ulvar och hade mycket väl kunnat göra en sån sak.