Är jag den ända som fortfarande inte fattar varför @LenaH skulle varit får? Tycker fortfarande det är obegripligt.
Att @fio har någon form av extrainfo var väl tydligt(känns okej att säga det nu för nu lär väl ulvarna ha listat ut det, men det finns ju flera möjligheter så vill inte resonera kring vilken roll det kan vara) men det är fortfarande det enda jag fattar av det hela, jag tycker fortfarande det är skumt att folk misstänkte Lena för att vara får. Så nu när vi vet att det var fel ska jag gå tillbaks och kolla på det.
Nåja, tror dom flesta har fattat vid detta laget den diskussionen att LenaH OM hon hade varit ond så skulle hon varit fåret. Men det är överspelat nu så jag tänker inte gå in på det mer. Att du däremot vill rota extra i det idag och få informationen att framstå som felaktig är inte alls förvånande då jag skrev tidigare att jag har dig under luppen.
Som sagt så måste jag rösta tidigt och det finns bara en att rösta på för mig idag.
Till grund ligger röstningarna i DL1 där jag hade en teori som Paddington hann lite före med där skrev jag:
"Du tänkte precis det jag tänkte.. Eller att glömmerallt nödvändigtvis inte är just fåret men en ulv eftersom hon gärna ville lyfta fram att q4 skulle vara fåret för att leda tankarna till att rösta ut en god"
Tror inte jag förstod hur nära sanningen jag var med den teorin första dagen.. sen tillkom Lobelias räddningsröst och idag vill glömmerallt gärna rota i diskussionen runt om att LenaH skulle vara får med ett enda syfte som skulle gynna henne och det är att försöka belysa att jag hade fel.
Därför fio röstar på glömmerallt