jag måste vara otroligt trög för jag fattar fortfarande inte...
Du och jag Paddi du och jag.
Jag tror jag går och lägger mig och sover nu istället för att försöka förstå mer nu godnatt allihop.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag måste vara otroligt trög för jag fattar fortfarande inte...
Nä jag håller inte heller med om att Lena är får
Jag läste rollistan igen och tror jag fattat nu, förstår dock inte fios uttalanden om det är som jag tror. Läs den.
Öh?Alltså jag fattar inte vad ni tror eller fattar?
Du trasslade in dig en aning
Jag tror jag ska gå och lägga mig snart.. jag har sovit alldeles för lite detta dygnet
(min fetning)
Öh va? Är det?
Om det är som jag tror så skulle du ju veta det själv, därav "öh".
Jag har fått lära mig det i alla fall...
Läser ikapp, men har i alla fall sett att jag inte blivit lynchad.
är nog alldeles för trött för att fatta något mer ikvällNej jag har fortfarande inte trasslat in mig i någonting. Det är NI som trasslar till det med att krångla till det, istället för att läsa vad det står så läser ni vad det inte står.
Mm såg att Mirtai (?) skrev om det sen också men jag har aldrig varit med om det.
Ahh polletten trillade nedVi är nog många som snappat. Hoppas bara rätt spelare fattat också!
Jag önskar jag hade samma instinkt som du att parkera in så många åt onda eller goda hållet, har du facit ?
Jag undrar också över det klassiska sättet för lyan att hitta fåret, det är så klassiskt att jag aldrig hört talas om det, det vore intressant med en förklaring.
Frölunda till semi PLUS svarta fåret!!UPPDATERING!
- Jaha Leif, vad har hänt nu under dagen?
- Jo, nu har vi fått ett genombrott i jakten på infiltratörerna. Mina torpe... eh mitt team högg nämligen den där Lobelia som visade sig vara en överlöpare (svart får).
- Åh, så bra! Fick ni veta något mer?
- Nej trots att vi tort... tårtade henne så vägrar hon säga något. Väldigt god prinsesstårta var det i alla fall.
- Åh, jag älskar prinsesstårta! Finns det kvar?
- Vad? Vad pratar du om? Prinsesstårta? Varför... Oh shit!
Myrornas krig följt av skylt med texten "TEKNISKT FEL!"
Natt-DL kl 7.00
@Lobelia + övriga som känner sig berörda - visioner skickas till mig ASAP.
TILLÄGG: Påminner samtliga (ingen nämnd, ingen glömd) om hintningsförbudet. Backa upp typ allt med teorier. Då behöver man inte fundera om man håller sig inom Ulvspelslagen.
Jag tror jag hängt med i fios resonemang och om det jag tror stämmer, så lutar både fio och LenaH åt det goda hållet. Fio pga hur hon resonerat kring LenaH och LenaH helt enkelt för att hon inte skulle röstat så utstickande i dl1 om hon var ulv.