Veckans brott (ulvlek)

Aha! Heureka! JAg har fattat en roll! Synd bara att det var en god roll och att jag inte har en aning om vem jag ska rösta på.

Jag tycker att teorin mot Lobelia känns vettig. Håller med om att hennes räknefel nog inte säger så mycket om hennes roll men hela diskussionen runt hennes röst igår känns konstig.

Lobelia röstar på fio, dels lade hon sista rösten på Q vilket kan vara en räddningsröst och dels har hon väldigt konstiga resonemang om käket. Har lyan diskuterat käk av BSFoch det är de tankarna som skiner igenom?
fast det var väl @Koppen som lade sista rösten på Q4 igår. Fio lade röst nr2 och lade första rösten på GA???

• Gilla
Reactions: MM
Därför jag tror inte att hon skulle rösta på BSF då, har jag ju skrivit.
Ok, jag köper inte det resonemanget alls. Alltså, jag misstänker inte LenaH mer än nån annan just nu, men att utesluta att hon kan vara i lyan pga rösten på bsf? Nä. Det har liksom hänt ofta att lyan käkar en som en ulv har röstat på, det är inget direkt ovanligt.

Jag tycker att @Lobelia har trasslat in sig lite onödigt mycket, både med räknemissen igår, nu med en motivering till en röst på @fio (som jag nu anar är god) med fel röst från fio och sen att det kan ha varit en räddning igår.

Lite hafsig och lätt sluddrig teori men jag tror på den.

LenaH röstar på Lobelia

Lobelia röstar på fio, dels lade hon sista rösten på Q vilket kan vara en räddningsröst och dels har hon väldigt konstiga resonemang om käket. Har lyan diskuterat käk av BSFoch det är de tankarna som skiner igenom?

Va? Det här blir ju bara konstigare och konstigare. Fio la en tidig röst, på GA. Koppen la sista rösten på q4 och näst sista la du själv :confused:

Fios käkteorier håller jag dock med om är skumma.

Ok, jag köper inte det resonemanget alls. Alltså, jag misstänker inte LenaH mer än nån annan just nu, men att utesluta att hon kan vara i lyan pga rösten på bsf? Nä. Det har liksom hänt ofta att lyan käkar en som en ulv har röstat på, det är inget direkt ovanligt.

Det är möjligt att du har rätt, jag har bara gjort En lek + En dag

på ett sätt känns det som om fio målat in sig i ett hörn nu, men det är inte en anledning för mig att ändra min röst. Tycker även att @Lobelias röstinlägg på @fio gör att det skaver än mer på Lobelia för mig nu.

Va? Det här blir ju bara konstigare och konstigare. Fio la en tidig röst, på GA. Koppen la sista rösten på q4 och näst sista la du själv :confused:

Fios käkteorier håller jag dock med om är skumma.

Jag svarade bara på frågan som Artline ställde att det skulle vara omöjligt att lyan bestämt käk innan lena la sin röst .. thats all.. sen har ni andra utvecklat det till något skumt

Artline röstar på Lobelia
Räknemissen känns som något som Lobelia skulle kunna göra som ulv.

Känner mig svårstartad i denna lek :( känns inte som jag kan tänka alls.

Jag måste rösta nu.. har inte så mkt att gå på. Men Lobelias räknefel och sen att hon blandar ihop mina röster gör att hon blir mest misstänkt.

fio röstar på Lobelia

Dags att slänga iväg en röst. Idag kommer den hamna på Fio då jag inte riktigt köper hennes teorier om att LenaH inte sitter lyan pga hennes röst på BSF och sedan inte kan ge någon vettig teori till det. Sedan vill hon inte godförklara LenaH och sätter henne som får om hon är ond men kan inte komma med någon vettig teori om det heller. Hennes teorier haltar helt enkelt.

Matmissbrukaren röstar på Fio

Jag håller också med om att Lobelias räknemiss igår är skum, och en röst på fio med en konstig motivering då den inte stämmer..Fio röstade ju tidigt på GA igår och Koppen röstade sist på Q.
Något bättre kan jag tyvärr inte åstakomma idag, har precis kommit hem till datorn och inte hunnit läsa leken, ber om ursäkt.
bollen__ röstar på Lobelia

Niyama röstar på Lobelia

pga lite väl mycket konstigheter nu, särskilt med röstinlägget som inte stämde alls med verkligheten.

Plockar upp mina tankar från tidigare ikväll. Om GA skulle vara ulv känns det som @Koppen skulle spelat otroligt högt genom att vänta till DL och lagt ett försök till räddningsröst för denne så sent i leken, det känns inte riktigt som Koppens spelstil. Funderar över de tankar flera hade m @Lobelia igår och dennes räkneexempel m goda/onda och det är något i den diskussionen som skaver och om jag sedan lägger till det med utjämningsrösten mellan Q4 och GA och slutligen att hon säger att hon borde röstat på @Mirtai och inte Q4 om hon velat rädda GA gör också att det skaver lite eftersom vi inte vet Mirtais roll.

Paddington röstar på Lobelia

Alltså för mig känns det märkligt att du delvis baserar rösten på att hon la en utjämningsröst mellan mig och Q när du inte vet min roll

glömmerallt röstar på Paddi

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 375
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar