Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lobelia röstar på fio, dels lade hon sista rösten på Q vilket kan vara en räddningsröst och dels har hon väldigt konstiga resonemang om käket. Har lyan diskuterat käk av BSFoch det är de tankarna som skiner igenom?
fast det var väl @Koppen som lade sista rösten på Q4 igår. Fio lade röst nr2 och lade första rösten på GA???Lobelia röstar på fio, dels lade hon sista rösten på Q vilket kan vara en räddningsröst och dels har hon väldigt konstiga resonemang om käket. Har lyan diskuterat käk av BSFoch det är de tankarna som skiner igenom?
Ok, jag köper inte det resonemanget alls. Alltså, jag misstänker inte LenaH mer än nån annan just nu, men att utesluta att hon kan vara i lyan pga rösten på bsf? Nä. Det har liksom hänt ofta att lyan käkar en som en ulv har röstat på, det är inget direkt ovanligt.Därför jag tror inte att hon skulle rösta på BSF då, har jag ju skrivit.
Attans, jag är förvirrad idag,får tänka om, förlåt, blandade ihop dig och koppen därSorry @Lobelia jag röstade inte på Q utan på glömmerallt.
Sorry @Lobelia jag röstade inte på Q utan på glömmerallt.
fast det var väl @Koppen som lade sista rösten på Q4 igår. Fio lade röst nr2 och lade första rösten på GA???
Lobelia röstar på fio, dels lade hon sista rösten på Q vilket kan vara en räddningsröst och dels har hon väldigt konstiga resonemang om käket. Har lyan diskuterat käk av BSFoch det är de tankarna som skiner igenom?
Ok, jag köper inte det resonemanget alls. Alltså, jag misstänker inte LenaH mer än nån annan just nu, men att utesluta att hon kan vara i lyan pga rösten på bsf? Nä. Det har liksom hänt ofta att lyan käkar en som en ulv har röstat på, det är inget direkt ovanligt.
Va? Det här blir ju bara konstigare och konstigare. Fio la en tidig röst, på GA. Koppen la sista rösten på q4 och näst sista la du själv
Fios käkteorier håller jag dock med om är skumma.
Plockar upp mina tankar från tidigare ikväll. Om GA skulle vara ulv känns det som @Koppen skulle spelat otroligt högt genom att vänta till DL och lagt ett försök till räddningsröst för denne så sent i leken, det känns inte riktigt som Koppens spelstil. Funderar över de tankar flera hade m @Lobelia igår och dennes räkneexempel m goda/onda och det är något i den diskussionen som skaver och om jag sedan lägger till det med utjämningsrösten mellan Q4 och GA och slutligen att hon säger att hon borde röstat på @Mirtai och inte Q4 om hon velat rädda GA gör också att det skaver lite eftersom vi inte vet Mirtais roll.
Paddington röstar på Lobelia