Jag har läst ikapp mig nu, så nedan kommer lite tankar. Jag kommer att vara tvungen att rösta rätt tidigt ikväll, då jag skall rida min nya medryttarhäst för första gången (långbening!).
Koppen tycker jag resonerar klokt och förståeligt, precis som hon gjorde i förra leken där hon var god. Jag vill därför lägga henne lite mer åt goda sidan, men hon kan förstås vara ulv och luras.
LenaH röstade på blacksmithfarm som sedan käkades. Det är ju ett klassiskt sätt för lyan att säga att de hittat fåret, men jag är inte så säker på att LenaH är får... Det skulle kunna vara så att lyan misstagit sig och LenaH är god. Däremot är jag tveksam till att hon skulle sitta i lyan.
Artline, bollen__, matmissbrukaren och snurrfian känner jag att jag inte har något grepp om alls.
Paddington och lobelia lutar just nu över åt onda hållet, Paddington för att hon kom med teorin mot glömmerallt och ändå röstade på quarter4ever och lobelia för att hon räknade konstigt. Men jag är absolut inte säker, jag är snarare väldigt förvirrad.
Fio... Ja just nu vill jag tro att hon är god, men då jag inte har någon teori som stödjer det, så får hon vara neutral.
Niyama och jag förstod varandra väl, vilket alltid känns nervöst och konstigt. Vill ha henne god, men vet inte om jag törs det...
Glömmerallt är också sådär diffus. Kan hon vara fåret?
Skall grubbla ett par varv till innan jag måste rösta.