Veckans brott (ulvlek)

Plockar upp mina tankar från tidigare ikväll. Om GA skulle vara ulv känns det som @Koppen skulle spelat otroligt högt genom att vänta till DL och lagt ett försök till räddningsröst för denne så sent i leken, det känns inte riktigt som Koppens spelstil. Funderar över de tankar flera hade m @Lobelia igår och dennes räkneexempel m goda/onda och det är något i den diskussionen som skaver och om jag sedan lägger till det med utjämningsrösten mellan Q4 och GA och slutligen att hon säger att hon borde röstat på @Mirtai och inte Q4 om hon velat rädda GA gör också att det skaver lite eftersom vi inte vet Mirtais roll.

Paddington röstar på Lobelia

DL2
18:01 Habina röstar på Paddington
19:33 Snurrfian röstar på glömmerallt
20:25 Koppen röstar på Lobelia
20:53 Idahoe röstar på Habina
20:55 Klara röstar på Mirtai
21:07 Paddington röstar på Lobelia

Paddington: 1
glömmerallt: 1
Lobelia: 2
Habina: 1
Mirtai: 1

Alltså - jag känner att jag inte hänger med för fem öre, jag borde ha agerat tidigare idag innan jag blev såhär totalslocknad.

Det lät bra i fm... :rofl:

Nej jag menar om Lena satt i lyan, varför rösta på BSF om dom ändå tänkte käka henne? Därför tror jag inte Lena sitter i lyan.

Menar du att lyan bestämmer vem de ska äta innan lynchen och av den anledningen inte röstar på den de tänker äta?

Nä men vi gjorde det och jag kan bara gå till mig själv, inte hur det var när du eller andra satt i lyan för då var inte jag med.

Jag säger inte att det ÄR så, jag bara luftade tanken.. Men om någon Ulv vill säga att det INTE var så kan dom väl träda fram nu... ;)

Det beror säkert på vem som sitter i lyan hur man diskuterar käk. Därför är det ju omöjligt att säga hur nuvarande lya tänkt. BSF gjorde ju dock något som gjorde att dom ville käka henne. Visserligen är det väl ett lotteri med käket första dl men någon form av tanke borde ju finnas bakom.

Nä men vi gjorde det och jag kan bara gå till mig själv, inte hur det var när du eller andra satt i lyan för då var inte jag med.

När ulvarna bestämnde käk eller inte är väl inte relevant?

Det känns som att jag inte hänger med i diskussionen, har det här någon koppling till lena som får teorin eller är det en annan teori?

Ang. gårdagens röstning så reagerade jag på dom lätta rösterna på mig, från MM och Art. Art har jag lite dålig koll på men MM kan definitivt bättre. Idag känns hon vettigare men rösten igår skaver, jag köper inte motiveringen alls.

Att det var jämnt mellan q4 och GA är ju svårt att säga nåt om när vi inte vet GAs roll. Paddan kändes skum igår men vettigare nu. GA tycker jag inte känns skum, men jag var iofs övertygad om att hon var god i förrförra leken när jag var Gollum, så det säger väl ingenting.

Lobelia röstar på fio, dels lade hon sista rösten på Q vilket kan vara en räddningsröst och dels har hon väldigt konstiga resonemang om käket. Har lyan diskuterat käk av BSFoch det är de tankarna som skiner igenom?

Det beror säkert på vem som sitter i lyan hur man diskuterar käk. Därför är det ju omöjligt att säga hur nuvarande lya tänkt. BSF gjorde ju dock något som gjorde att dom ville käka henne. Visserligen är det väl ett lotteri med käket första dl men någon form av tanke borde ju finnas bakom.

Jag tycker egentligen käkdiskussionen är ganska ointressant så här tidigt i leken, men jag tror inte alls att BSF behöver ha "gjort nåt" som gjorde att de ville käka henne.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 375
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar