Bänkar mig framför tv:nNu börjar veckans brott förresten.. vi kanske kan få någon hint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bänkar mig framför tv:nNu börjar veckans brott förresten.. vi kanske kan få någon hint
Hur vet du det?Japp om hon är ond är hon definitivt får och inte i lyan.
Hur vet du det?
Det lät bra i fm...
Nej jag menar om Lena satt i lyan, varför rösta på BSF om dom ändå tänkte käka henne? Därför tror jag inte Lena sitter i lyan.
Nä men vi gjorde det och jag kan bara gå till mig själv, inte hur det var när du eller andra satt i lyan för då var inte jag med.
Jag säger inte att det ÄR så, jag bara luftade tanken.. Men om någon Ulv vill säga att det INTE var så kan dom väl träda fram nu...
Nä men vi gjorde det och jag kan bara gå till mig själv, inte hur det var när du eller andra satt i lyan för då var inte jag med.
Menar du att lyan bestämmer vem de ska äta innan lynchen och av den anledningen inte röstar på den de tänker äta?
@fio men undrar fortfarande vad som gör att du definitivt tror att hon är fåret och inte i lyan?
Men varför tror du inte hon sitter i lyan?Ja vilka andra onda roller finns det om hon inte sitter i lyan?
Menar du att lyan bestämmer vem de ska äta innan lynchen och av den anledningen inte röstar på den de tänker äta?
så då vet du att hon inte har en god roll alltså?Ja vilka andra onda roller finns det om hon inte sitter i lyan?
Men varför tror du inte hon sitter i lyan?
Det beror säkert på vem som sitter i lyan hur man diskuterar käk. Därför är det ju omöjligt att säga hur nuvarande lya tänkt. BSF gjorde ju dock något som gjorde att dom ville käka henne. Visserligen är det väl ett lotteri med käket första dl men någon form av tanke borde ju finnas bakom.
så då vet du att hon inte har en god roll alltså?