Hedinn
Moderator
Haha det var ett skämt! Mest att jag märker av att jag inte har en mobil med möjlighet att "slö"-hänga med nu.Nu är jag mitt emellan maten och idol efter en arbetsam dag med hästarna och annat på gården
Sååååå många inlägg har jag väl ändå inte ?
Tog fram statistiken just nu och då ligger jag förvisso etta med 16 inlägg( fram till nu) och tro mig det är LITE för att vara mig till dl 1!
Igår var dessutom LenaH i topp på inläggen med sina 11 ( och jag var 2:a med 9 inlägg) hon har ännu inte varit inne idag
Jag har haft saker för mig både igår och idag och HAR faktiskt tänkt mig för att inte svara direkt på varje liten grej jag grunnat på / eller velat fråga om just för att jag vet att det upplevs som jobbigt att ha typ 50 inlägg av mig att läsa igenom redan från scratch till DL1 ( jag kan ha en massa inlägg oavsett om jag är ond eller god så det var inte ett försök att godförklara mig heller att jag nu har en mindre mängd inlägg - jag har gjort en medvetet försök att begränsa mig helt enkelt )
Totalt sett i hela leken sedan lekstart inkl LLs inlägg är det runt 70 inlägg- jag har svårt att se att det ska vara så jättejobbigt att läsa ikapp sig på faktiskt ?
Sedan tycker jag inte att just detta skulle tyda på någon ondska hos hedinn heller så är det klarlagt!
Jag -som själv tyckte jag varit duktig fram till nu med antalet inlägg - var bara tvungen att svara på just detta