Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack gullisar - sambon ligger och vilar/sover- frossa och magsmärtor men ingen feber. Än så länge tror jag att han inte behöver åka in.
Jag läser ikapp leken så länge och ser om jag kommer på något vettigare.. - det blev lite panikartat förut.
Just nu har jag kommit till sidan 5
Innebär det att du är ond eftersom du inte behöver surf till godalyan?Det är bra att rösta på mig för jag har ingen surf kvar, har streamar så mkt filmer denna månaden
Frossa och magsmärtor låter inte alls braTack gullisar - sambon ligger och vilar/sover- frossa och magsmärtor men ingen feber. Än så länge tror jag att han inte behöver åka in.
Jag läser ikapp leken så länge och ser om jag kommer på något vettigare.. - det blev lite panikartat förut.
Just nu har jag kommit till sidan 5
Ingen egentligen..fråga : tycker du att @Blacksmithfarm är den skumma eller jag ? även om du skriver att det inte pingar ulv så är det ändå det du tar upp? Så kände mig tvungen att fråga
Innebär det att du är ond eftersom du inte behöver surf till godalyan?
I en godlya är hon ensam om inte käket lyckats. I en ond lya har hon kollegor. Men hennes kommentar är inget som ger mig seriösa misstankar.Jag blev inte så mycket klokare faktiskt. Mycket funderingar runt goda lyan och vad som är mest strategiskt att få ut idag. Jag tycker alltid att det är mest strategiskt att få ut ulvar. När sen LL förtydligar att lyan finns från scratch oavsett om en god åker i dagens DL (både dag och natt) så känns det ännu mer viktigt att få ut just en ulv eftersom infon ligger och väntar på första goda som åker ut.
Fast varför då? Skulle hon inte behöva surf till onda lyan ifall att hon sitter där?
Jag var först!Men vafan @Blacksmithfarm
I en godlya är hon ensam om inte käket lyckats. I en ond lya har hon kollegor. Men hennes kommentar är inget som ger mig seriösa misstankar.