Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sommaruppehåll är inte bra. Hjärnan känns jätte trög. Men första DL är alltid svår.

(vill egentligen mest berätta att jag hittat hit igen :p)

Jag har legat och kadkadspytt av menssmärtor och har inte kunnat läsa lek alls...

Bumpo röstar på fio för kommentaren om lyan

Nu har jag hunnit hem (dock med lite jobb med mig hem) och har läst igenom leken. Vet dock inte om jag blivit klokare för det.
Det enda som egentligen fastnat i min trötta hjärna är att fio lyckats missa att psykopaten tillhör lyan, vilket då skulle kunna innebära att: a) hon sitter inte i lyan, b) hon sitter i lyan men är en bra skådespelerska eller c) hon tillhör lyan men är mer förvirrad än vanligt...
I övrigt så reagerade jag på hemligs röst - men jag reagerar alltid på hemlig oavsett roll
hedinn skriver i mina ögon vettigt - men det brukar jag tycka oavsett roll
Och q skriver mängder, ibland till synes lite motstridigt - men det gör hon väl alltid oavsett roll
(och du @quarter4ever - om du vill skriva mindre så handlar det inte bara om antal inlägg utan om längden på dem också :idea::angel::D )
Sammanfattningsvis så kan jag alltså komma fram till att fio kanske inte är ond, hur mycket nu det hjälper :meh: ( fast lena kanske vill lyncha henne då :D:p)

Tack gullisar - sambon ligger och vilar/sover- frossa och magsmärtor men ingen feber. Än så länge tror jag att han inte behöver åka in.

Jag läser ikapp leken så länge och ser om jag kommer på något vettigare.. - det blev lite panikartat förut.
Just nu har jag kommit till sidan 5

Det är bra att rösta på mig för jag har ingen surf kvar, har streamar så mkt filmer denna månaden :p

Tack gullisar - sambon ligger och vilar/sover- frossa och magsmärtor men ingen feber. Än så länge tror jag att han inte behöver åka in.

Jag läser ikapp leken så länge och ser om jag kommer på något vettigare.. - det blev lite panikartat förut.

Usch fy fan för magsmärtor, stackars sambo!

Tiden rinner iväg, jag sitter och håller på med annat och tittar in mellan varven, så för att inte riskera att missa DL känner jag att det är säkrast att jag röstar nu. I brist på bättre teorier.

Blacksmithfarm röstar på quarter4ever
Då hennes nedtystande av teoriande lika gärna kan hjälpa onda som goda.

Frossa och magsmärtor låter inte alls bra :(

Äsch jag får dra till med nått här! Vill inte rösta på någon som redan har en röst så...

Fio röstar på Q

För att hon reagerade så på mitt skämt och sen för att hon inte ville vi skulle dela tankar här i tråden för att hjälpa de onda när det tvärtom kan hjälpa de goda!

Sorry Q

Jag blev inte så mycket klokare faktiskt. Mycket funderingar runt goda lyan och vad som är mest strategiskt att få ut idag. Jag tycker alltid att det är mest strategiskt att få ut ulvar. När sen LL förtydligar att lyan finns från scratch oavsett om en god åker i dagens DL (både dag och natt) så känns det ännu mer viktigt att få ut just en ulv eftersom infon ligger och väntar på första goda som åker ut.

Innebär det att du är ond eftersom du inte behöver surf till godalyan? :p

Fast varför då? Skulle hon inte behöva surf till onda lyan ifall att hon sitter där?

LenaH röstar på quarter4ever

Jag tycker att kommentaren om att inte spela ulvarna i händerna skaver rejält - det ffa jag skrev var kanske lite övertydliga instruktioner till hur goda lyan bör förhålla sig till info (och det kan man ju ha åsikter om) men att det skulle hjälpa onda kan jag inte för mitt liv se. Jag tycker också att svaret jag fick var osedvanligt undanglidande för att vara Evert och tycker att det är en indikator för ondska.

Att hon också trots aviseringar om mindre aktivitet än vanligt faktiskt spottar ur sig ungefär lika många inlägg som hon brukar tycker jag också vittnar om en viss hårighet, som ond vill man ofta inte bli beskylld för att försöka smyga under radarn.

Med detta sagt så kan jag ha helfel och får isf trösta mig med att om q åker ut så har vi en sällsynt vass och dedikerad spelare i goda lyan!

Jag blev inte så mycket klokare faktiskt. Mycket funderingar runt goda lyan och vad som är mest strategiskt att få ut idag. Jag tycker alltid att det är mest strategiskt att få ut ulvar. När sen LL förtydligar att lyan finns från scratch oavsett om en god åker i dagens DL (både dag och natt) så känns det ännu mer viktigt att få ut just en ulv eftersom infon ligger och väntar på första goda som åker ut.

Fast varför då? Skulle hon inte behöva surf till onda lyan ifall att hon sitter där?
I en godlya är hon ensam om inte käket lyckats. I en ond lya har hon kollegor. Men hennes kommentar är inget som ger mig seriösa misstankar.

I en godlya är hon ensam om inte käket lyckats. I en ond lya har hon kollegor. Men hennes kommentar är inget som ger mig seriösa misstankar.

Jag har bara mobilen att tillgå nu! Kunde funkat utmärkt om jag inte var så envis med att inte skaffa läsglasögon

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 540
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 905
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ringkota, operation!?