Ja? Åskådarlyan? Orkade inte skriva ut hela ordet två gånger.sorry kunde inte låta bli att reagera ? Se mitt fetade i din text.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja? Åskådarlyan? Orkade inte skriva ut hela ordet två gånger.sorry kunde inte låta bli att reagera ? Se mitt fetade i din text.....
Såg ju det sen och skrev där då.Hon skrev ju i anmälningstråden att hon inte ville/kunde vara med nu ? Men gärna ville få facit och följa leken ?
Haha ja jag förstod det egentligen- såg bara så kul ut ( som jag skrev -sorry )Ja? Åskådarlyan? Orkade inte skriva ut hela ordet två gånger.
???Är du avundsjuk att du inte får vara med i den
Klart ulvigt uttryckt....Är du avundsjuk att du inte får vara med i den
Varför har inte @Blacksmithfarm börjat räkna än?
Mäh! Sådär kan jag också få till det, jag vill ju ha typ diagram!Hon har i allafall hittat leken!
Jag är för övrigt också glad över åskådarlyan, den är en av de bästa "rollerna" som tillkommit på senare tid.
I brist på bsf's räknande så kan jag göra ett försök.
Vi är 13 deltagare det borde ge 3 eller 4 ulvar. Öhh - typ så.
Alltså, jag har på riktigt glömt om det brukar vara 1/3 eller 1/4 ulvar.Vi är 13 deltagare det borde ge 3 eller 4 ulvar. Öhh - typ så.
Har för mig att bsf brukar räkna med 1/3.Alltså, jag har på riktigt glömt om det brukar vara 1/3 eller 1/4 ulvar.
1/3 väl? eller joAlltså, jag har på riktigt glömt om det brukar vara 1/3 eller 1/4 ulvar.
Har för mig att bsf brukar räkna med 1/3.
Då borde det vara minst 4 ulvar alltså?1/3 väl? eller jo
Mäh! Sådär kan jag också få till det, jag vill ju ha typ diagram!
På vilket sätt var det ulvigt?Klart ulvigt uttryckt....
Ja precis, psykot jämnar ju ut så ja.Då får du nog vänta på bsf eller nån annan, jag kan göra en ...ehum redovisning på hur jag tänker
Alltså jag kommer ihåg lika uselt som du och dessutom kan jag fan inte räkna. Om det är 1/3 del (som jag nog har för mig att det borde vara) så borde det ju vara minst 4 (3*4 är 12) sen kanske det är justerat beroende på roller - jag tänker lite på psykopaten som tar med sig en god. Men äh det borde ändå bli 4 om man tänker att den 13-e är den goda som psykot tar med sig så är liksom den ojämnheten utjämnad
jag tänker samtidigt att den goda lyan kan räknas som en god roll? även om det "krävs" att någon god ska åka ut för att den ska fungera? Och att det borde ta ett tag innan den kan skicka iväg en rad till lämplig mottagare?Då får du nog vänta på bsf eller nån annan, jag kan göra en ...ehum redovisning på hur jag tänker
Alltså jag kommer ihåg lika uselt som du och dessutom kan jag fan inte räkna. Om det är 1/3 del (som jag nog har för mig att det borde vara) så borde det ju vara minst 4 (3*4 är 12) sen kanske det är justerat beroende på roller - jag tänker lite på psykopaten som tar med sig en god. Men äh det borde ändå bli 4 om man tänker att den 13-e är den goda som psykot tar med sig så är liksom den ojämnheten utjämnad
Då borde det vara minst 4 ulvar alltså?
Min gissning ligger nog där för 5 ulvar på 13 deltagare när en ulv är psykopat känns lite väl häftigt.
Att fråga om hon var avundsjuk för att hon inte fick vara med i lyan. Det kan ju tyda på att fio själv är i lyan.På vilket sätt var det ulvigt?