Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tycker Lobelia har ett konstigt resonemang kring matmissbrukarens "instinkt" att soffiproppi och mammas (tror jag förstod rätt här) är ulvar. Kan det vara ett sätt att försöka få förvirrade goda att rösta på en annan god? Nä, ikväll får jag lägga min röst där jag blir mest misstänksam (vilket förvisso inte säger mycket).

Habina röstar på Lobelia.

Fast va? Hela leken går ju ut på att lista ut vilka som är ulvar så det är klart folk försöker med oavsett extra info eller inte. Å det går att lista ut utan någon som hels extra info, väldigt svårt såhär tidigt dock.

Men att säga nu att någon listat ut vem som är ulv (efter två inlägg) kan jag inte hålla med om, däremot kan man ju ha tur när man lägger sin röst, om du förstår vad jag menar :)

Du har en väldigt stark poäng här, men man kan lyckas rösta på ulvar av ren instinkt.

Tja alltså, så här tidigt i leken finns det väl knappast någon instinkt att gå på? Alltså visst kan någon vara skum, men instinkt, nja.

Tycker också att det är märkligt att hon misstänker mig för mitt inlägg om MM, så därför hamnar min röst där ikväll.

Mammas röstar på Lobelia

Sen så tycker jag nog inte att Mammas anklagat MM för en dold BOP, tvärt om jag tycker att hon förklarade/försvarade den tunna teorin snarare, men så verkar inte Lobelia tolka.

Jag får nog hålla med om detta. Sen tycker jag inte det här med så kallad "dold bop" är så mycket att bry sig om heller. Det är första rösten. Är det någon som då lägger en röst med faktiska belägg för att den man röstar på är ulv?

bumpo röstar på lobelia eftersom hon verkar helt bombsäker på att matmissbrukaren har rätt i att soffiproppi är ond när hon verkligen inte kan veta det så vida de inte är onda ihop.

Men att säga nu att någon listat ut vem som är ulv (efter två inlägg) kan jag inte hålla med om, däremot kan man ju ha tur när man lägger sin röst, om du förstår vad jag menar :)

Nä men det går ju att ha en misstanke redan tidigt å visst kan man ha tur också.

Jag tycker första röstningen känns mest som ett lotteri i många lekar speciellt när röstningen och teorierna kommer igång så här sent som i den här leken

Koppen röstar på Matmissbrukaren

Hon har skrivit och meddelat att hon inte kan rösta pga det och det... Ikea, osv...
Ändå lägger hon en röst, trots hittils bara 5 inlägg.
Trygg ulv?

(sorry MM)

Lobelia röstar på SoffiProppi

Då hennes resonemang och förklaringar verkar skumma, Mammas resonemang stödjer min misstanke.

Jag får nog hålla med om detta. Sen tycker jag inte det här med så kallad "dold bop" är så mycket att bry sig om heller. Det är första rösten. Är det någon som då lägger en röst med faktiska belägg för att den man röstar på är ulv?

Nej men precis, oavsett om det är lite magkänsla som gav MM viljan att rösta så eller om det var att hon inte hade något allt att gå på och bara tog första bästa så är det ju ok båda, fanns ju i princip inget att gå på.

• Gilla
Reactions: MM
Matmissbrukaren röstar på Soffiproppi
glömmerallt röstar på SoffiProppi
Mammas röstar på Lobelia
bumpo röstar på lobelia

Tror jag blev rätt va?

Matmissbrukaren röstar på Soffiproppi

glömmerallt röstar på SoffiProppi
Mammas röstar på Lobelia
bumpo röstar på lobelia

Koppen röstar på Matmissbrukaren
Lobelia röstar på SoffiProppi

Vad rösterna ramlar in fort! :nailbiting:

Breaktown röstar på Bumpo eftersom hon (är en av de som) hänger på den lilla men ändå ström som blir av röster på Lobelia. Dålig motivering men några bra har jag inte i det här läget..

Måste nog lägga en röst och har egentligen ingenting alls att gå på!

Jag lägger min röst på Lobelia på grund av av de teoeires som lagst nu

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar