Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså... :crazy: Jag tog verkligen Soffiproppis kommentar som en skämt. Men det verkar inte matmissbrukaren gjort. Ond eller en god som inte hittar något annat att rösta på? :banghead:

Tycker att det är rätt tydligt att hon inte hittat något annat och tar det minsta lilla som finns? Typ dold BOP?

Tycker att det är rätt tydligt att hon inte hittat något annat och tar det minsta lilla som finns? Typ dold BOP?

Men åh! Då blir hon ju fortfarande neutral och jag blir inte hjälpt i mina försök att bestämma vem jag skall rösta på. :banghead: Kanske röstar på dig för att du sabbar mina idéer om en ond matmissbrukaren. :angel:

Det finns typ inget att gå efter nu ikväll. Misstänkter folk följer en annan röstning. Men detta inlägget är det lilla jag reagerat på hittills. Det är något @SoffiProppi skulle kunna spinna vidare på och få bort blickarna mot sig själv. Och därför hamnar rösten där.

Matmissbrukaren röstar på Soffiproppi

Nu säger jag godnatt. Galet trött efter en lång dag så kommer inte kika in mer ikväll.

Svårt att försvara sig såhär i början, men jag misstänkte att någon skulle uppfatta mitt inlägg fel och rösta så jag kan inte direkt skylla på MM eller finna henne misstänkt, det är svaga röster såhär i början :p

Det här verkar lite misstänkt, att börja anklaga folk från BOP, kan det vara så att MM lyckats klura ut vem som är Ulv och mammas försöker hjälpa sin kompis. Lite långsökt dock att i ett så tidigt skede ens antyda att man försvarar di onde.

Här igensorry att jag inte är så aktiv idag har mått sådär och dessutom haft mitt fokus på en annan röstning men jag ska hina läsa igen allt ordentligt och rösta före dl varjefall

@Lobelia Fast dold BOP är väl att ta i? Jag förstår ändå Matmissbrukaren, det är inte mycket att gå på nu och jag tror mammas menar att det är ungefär som en dold BOP inte att det verkligen är det.

Det här verkar lite misstänkt, att börja anklaga folk från BOP, kan det vara så att MM lyckats klura ut vem som är Ulv och mammas försöker hjälpa sin kompis. Lite långsökt dock att i ett så tidigt skede ens antyda att man försvarar di onde.

Fast hur skulle MM kunna lista ut vem som är ulv? Det har ju inte varit något natt-DL så att hon skulle hinna ex sia är omöjligt. Är hon ulv däremot så vet hon ju vilka som är och inte är ulvar.

Hur tänker du nu, du menar att MM hittat något som hon tycker tyder på att SP är ulv? Alltså att det är en uppriktig teori? Vad i den talar för att det verkligen är så tycker du?

Och det var alltså inte som i "hon bryter mot reglerna" men att det inte är direkt något som gör att hon verkligen tycker att någon sticker ut från de andra och att hon därför tog någon bara på magkänsla eller bara tog någon om inte ens magkänsla fanns.

Jag får nog erkänna att mitt engagemang för ulvspelet är aningens lägre än för valvakan just nu... men en röst ska man väl lyckas få iväg!

Så lite att gå på, jag tycker som sagt det varit mest lite OT-skämtande. Ingenting som riktigt fått igång några tankar från mig. Sen så känns det som om några bara försvann och det är ju också alltid lite skumt även om jag förstår att en annan röstning drar.

Första rösten som MM lägger på Soffiproppi känns inte som om den säger så mycket alls, varken om den ena eller om den andra.

Sen så tycker jag nog inte att Mammas anklagat MM för en dold BOP, tvärt om jag tycker att hon förklarade/försvarade den tunna teorin snarare, men så verkar inte Lobelia tolka. Och MM lär ju inte ha haft en chans att klura ut vem som är ulv på det viset, så nej, nu tycker jag att Lobelia är snurrig.

(jag har nog också tankarna på det andra valet - jag är så ledsen att jag har tryck över bröstet - fyfan för så många röster på SD)

• Gilla
Reactions: MM
Fast hur skulle MM kunna lista ut vem som är ulv? Det har ju inte varit något natt-DL så att hon skulle hinna ex sia är omöjligt. Är hon ulv däremot så vet hon ju vilka som är och inte är ulvar.

Du har en väldigt stark poäng här, men man kan lyckas rösta på ulvar av ren instinkt.

Fast nu har det blivit lite mer tycker jag nog.
Alltså jag börjar ett lngt inlägg och under tiden ramlar det in nya inlägg...bra och jobbigt för då hinner mina tankar bli obsoleta

Äsch, jag som funderade på att rösta på Breaktown för att hon inte var här och så kommer hon in med den där ursnygga bilden och då kan jag ju inte rösta på henne. :cry:

Seriöst, tio minuter till röstning och jag vet inget alls. :banghead:

Jag får nog erkänna att mitt engagemang för ulvspelet är aningens lägre än för valvakan just nu... men en röst ska man väl lyckas få iväg!

Jag känner samma som dig, detta valet är ju faktiskt spännande! Måste rösta snart (här alltså), annars kommer jag snart glömma bort det desto närmare slutet på valvakan vi kommer :nailbiting:

Så lite att gå på, jag tycker som sagt det varit mest lite OT-skämtande. Ingenting som riktigt fått igång några tankar från mig. Sen så känns det som om några bara försvann och det är ju också alltid lite skumt även om jag förstår att en annan röstning drar.

Första rösten som MM lägger på Soffiproppi känns inte som om den säger så mycket alls, varken om den ena eller om den andra.

Sen så tycker jag nog inte att Mammas anklagat MM för en dold BOP, tvärt om jag tycker att hon förklarade/försvarade den tunna teorin snarare, men så verkar inte Lobelia tolka. Och MM lär ju inte ha haft en chans att klura ut vem som är ulv på det viset, så nej, nu tycker jag att Lobelia är snurrig.

(jag har nog också tankarna på det andra valet - jag är så ledsen att jag har tryck över bröstet - fyfan för så många röster på SD)

Ja SD är i vart fall ulvar, svenska folket har missuppfattat coh ristar in ulvar, inte röstar ut dem. ca 87% är i vart fall inte för SD ulvarna.

Fast va? Hela leken går ju ut på att lista ut vilka som är ulvar så det är klart folk försöker med oavsett extra info eller inte. Å det går att lista ut utan någon som hels extra info, väldigt svårt såhär tidigt dock.

Jag behöver snart rösta för jag tänker gå och lägga mig och gråta eftersom SD är andra största parti i min kommun och har nästan lika många röster som S.

Men jag vet verklige inte vem jag ska rösta på. Alla är lika neutrala. Matmissbrukarens röst är väl den som sticker ut. Men det är ju absolut inte säkert att hon är ond för det.

Habina känns som vanligt. Samma med snurrfian och lobelia. Mammas känns inte alls. Precis som vanligt förstå dagen. Breaktown har jag knappt lagt märke till. Samma med koppen och soffiproppi. Glooper känner jag inte till alls.

Gaah! Hur ska jag göra?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar