Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Soffiproppi röstar på glömmerallt

Eftersom hon verkar hugga på allt jag säger, även det som är ganska irrelevant för leken i sig. Får även en känsla om att hon försöker skydda MM.

Även jag fastnade i valvakan... :D Men än så länge så verkar alla teorier lika lösa, rent spontant känns Mammas mindre skum den här gången, vilket med min lilla erfarenhet säger att hon borde vara god... :cautious:
Matmissbrukaren verkar rösta lite ounderlagt och det känns som att det kan bero på att hon är ond och har svårt att hitta på varför någon annan ska vara ond.
Snurrfian röstar på Matmissbrukaren

Men hjälp 6 minuter kvar till DL. Hjälp! jag vet verkligen inte.

Just nu tycker jag att Lobelia och glömmerallt är de som är konstigast.
Lobelia kastar lite väl snabba misstankar åt Mammas och Soffiproppis håll
glömmerallt missförstår soffiproppi som jag inte uppfattar som så särskilt konstig.

cirkus röstar på glömmerallt pga hennes ovilja att förstå SoffiProppi som jag tycker är logisk i att det är svårt att veta ngt innan första NattDL har varit (ja om man inte är ulv då)

Matmissbrukaren röstar på Soffiproppi
Habina röstar på Lobelia.
glömmerallt röstar på SoffiProppi
Mammas röstar på Lobelia
bumpo röstar på lobelia

Koppen röstar på Matmissbrukaren
Lobelia röstar på SoffiProppi

Breaktown röstar på bumpo
Glooper röstar på lobelia
Snurrfian röstar på Matmissbrukaren
cirkus röstar på glömmerallt

lobelia 4
Soffiproppi 3
matmissbrukaren 2
glömmerallt 2
bumpo 1

Det här är i alla fall ordningen som buke på min dator säger att det röstades. Tror jag fick med allas röster också.

Helt plötsligt var klockan jättemycket och jag fick panik och sen försvann halva inlägget...
Men i det här läget med väldigt lite att gå på tyckte jag ändå att @Lobelia stack ut en liten anings.

Men hjälp 6 minuter kvar till DL. Hjälp! jag vet verkligen inte.

Just nu tycker jag att Lobelia och glömmerallt är de som är konstigast.
Lobelia kastar lite väl snabba misstankar åt Mammas och Soffiproppis håll
glömmerallt missförstår soffiproppi som jag inte uppfattar som så särskilt konstig.

cirkus röstar på glömmerallt pga hennes ovilja att förstå SoffiProppi som jag tycker är logisk i att det är svårt att veta ngt innan första NattDL har varit (ja om man inte är ulv då)

Fast det är ju inte någon som påstått att någon vet något? Jag tycker snarare det är soffiproppi som verkar missförstått?

Och jag tycker det är konstigt att 11 minuter före deadline skriva så här

Jag känner samma som dig, detta valet är ju faktiskt spännande! Måste rösta snart (här alltså), annars kommer jag snart glömma bort det desto närmare slutet på valvakan vi kommer :nailbiting:

Sen behöver det ju inte betyda att hon är ulv men jag tycker det är konstigt och av det som hänt är de soffiproppi som jag reagerat mest på.

Och jag förstår inte dina resonemang mot mig alls, känns som en hjälp-röst för MM.

Eftersom hon verkar hugga på allt jag säger, även det som är ganska irrelevant för leken i sig. Får även en känsla om att hon försöker skydda MM.

Utveckla gärna hur du tänker, inget jag har skrivit i leken har haft ett dugg med MM att göra.

Varför skulle MM överhuvudtaget behöva en hjälpröst hon hade ju inga röster på sig? :confused:

• Gilla
Reactions: MM
Fast va? Hela leken går ju ut på att lista ut vilka som är ulvar så det är klart folk försöker med oavsett extra info eller inte. Å det går att lista ut utan någon som hels extra info, väldigt svårt såhär tidigt dock.

Visst är det att hitta ulvarna som leken går ut på, men att lista ut något redan nu känns ju helt omöjligt.

Uppdatering...
Lobelia var bybo.

NattDL 11.00 imorgon.

Jag fastnade i ett samtal och glömde helt bort leken tills jag såg klockan och ba "faan ulvleken, jag ringer sen!".

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 644
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar