Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack för en rolig lek :)

Jag fattar inte att ni ulvar inte hittade mig. Jag stack ju ut och var trevlig hela leken :meh:
Tills mammas började. Då fick jag börja låta som en god aggressiv MM :p

Vem trodde ni var onda spionen?

Oj då! Det var snabbt! men roligt var det även om jag var totalt förvirrad hela tiden. :) Och jag måste ju erkänna att jag faktiskt är precis så förvirrad och ostrukturerad som jag låter även i vanliga fall. :D

Tack för en rolig lek :)

Jag fattar inte att ni ulvar inte hittade mig. Jag stack ju ut och var trevlig hela leken :meh:
Tills mammas började. Då fick jag börja låta som en god aggressiv MM :p

Vem trodde ni var onda spionen?

Ha ha, ja du var lite annorlunda särskilt i början :p sen blev du ganska lik dig i diskussionen med Mammas

Muttrar jag gjorde ett tappert försök att få @Mammas ond...

Ja det gjorde du - bättre sent än aldrig, synd att ingen (i allafall inte jag) fattade det.
Det svåra i dessa lekar att inte haka upp sig på nånting. Vad jag fastnade i vet ni nog vid detta laget ;) Jag tänker bara så lngsamt att jag inte kommer till "nästa" spår liksom...

Synd också att SoffiProppi inte hann sia någon första natten, det är ju liksom det man (jag) letar efter när första dagDL har varit

Detta var inte alls en kul lek (buhu) för vi fick inte ut en enda ulv ;)
Jodå, den var kul och lärorik IGEN, just att vad som helst kan hända i en ulvlek. Till exempel att siaren inte siar någon och att brevbraren inte delar ut något paket...

Jag visste att snurrfian var storbonde för ingen siade och Soffiproppi var den enda som inte var aktiv.

@Mammas jag trodde du var god spion först som sett att jag började haka på Habinas teorier för att få henne att tro att jag var god. Då hon skyddades första natten och det är ju brukligt att skydda sig själv första natten men nej då..
Så det var i hopp om att framstå som god så hon eventuellt hade velat skydda mig så ni inte skulle kunna käka mig :p

Men sen när vi diskuterade så fattade jag att du ville ha bort tankarna från Habina och riktade in dig på mig. Och då försökte jag smussla in ett "vi är i samma kategori" i ett inlägg men du bara malde på och jag försökte med att vi båda missförstår varandra. Så där kopplade jag ihop dig med Habina. Men ingen fattade ju nada och mer tydligt kunde jag ju inte skriva och sen hade jag ingen aning om vem den sista skulle kunna vara. Förutom att jag var rätt säker på att det inte var cirkus.

Haha, jag som var så lycklig över att @Matmissbrukaren var så positiv till mig. Tänkte att "wow, äntligen en spelare som tror jag är god när jag är ond". Och så var det bara för att du trodde jag var ängel. :p

Men det var helt underbart att bli godförklarad (för så kändes det) av flera spelare och sedan sitta och skratta i lyan. :D

Haha, jag som var så lycklig över att @Matmissbrukaren var så positiv till mig. Tänkte att "wow, äntligen en spelare som tror jag är god när jag är ond". Och så var det bara för att du trodde jag var ängel. :p

Men det var helt underbart att bli godförklarad (för så kändes det) av flera spelare och sedan sitta och skratta i lyan. :D

Haha, nä, jag ville bara utnyttja dig för egen vinst :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 573
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar