Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
nu måste jag gå och lägga mig för ögonen klarar inte av att hålla sig öppna längre.

Efter allt som varit idag så kommer inte min röst som en överraskning.

Matmissbrukaren röstar på mammas

Nu ska jag sova. Är nog däckad vid DL så syns imorgon om jag fortfarande är med i spelet.

Inte för att jag fattat mycket av din och mammas disskussion men varför får det dig att misstänka mammas? För jag antar att det är det du syftar på eller har jag missat någon teori?

Men :arghh: jag blir knäpp på det här. Ni känns lika goda eller lika onda allihop.

Den enda som känns mer god än ond är @Habina men hon har lurat upp mig på läktaren mer än en gång. Jag vågar inte lita på min känsla för henne. Visst skrev hon det där om att vi lynchat lobelia och det skavde lite hos mig. Men hennes förklaring var ju helt självklar också.

@Mammas spelar precis som hon brukar (och jag var tillbaks det där om att hon varit tyst i leken). Jag har berört hennes diskussion med @Matmissbrukaren och tycker fortfarande att det handlar om missförstånd. Jag förstår bådas sidor i diskussionen och har omväxlande hållit med mammas och omväxlande matmissbrukaren. Matmissbrukaren känns som den goda desperata och mammas som vanliga mammas som vill få ordning på sina egna tankar om leken.

@Snurrfian får jag ingen ordning på. Hon känns bara.... Konstig. Varken ond eller god. Men som mammas säger så verkar hon vilja tiga ihjäl mammas förklaringar och verkar inte bry sig om dem.

@Glooper känns verkligen som om hon glider med och inte gör så mycket själv. Plockar lite här och lite där från flera olika spelare. Rösten på mig känns sådär. Mestför att jag tycker att den är lätt dag3.

@glömmerallt har jag faktiskt missat nästan totalt. Ja, vi HLR pratat idag men inget som har fastnat. Det är i sig oroande.

Jag tycker att glooper är den som är mest undanglidande och ickeletande efter onda. Som jag skrev, hon plockar lite här och lite där och gör inte så mycket själv. Därför: bumpo röstar på glooper.

Jag ber om ursäkt för min brist på aktivitet, råkade dygna söndag-måndag och direkt efter föreläsningen i måndags (som slutade kl 12) somnade jag och vaknade idag kl 13... :angel:

Hejja Goda!

@Habina @Glooper
Kan ni förklara varför det är misstänkt att bumpo röstat på två goda? Det är möjligt att ni skrivit det och jag missat det men hänvisa gärna till de inläggen då.

Jag förtår inte någons teorier just nu:arghh:

nu måste jag gå och lägga mig för ögonen klarar inte av att hålla sig öppna längre.

Efter allt som varit idag så kommer inte min röst som en överraskning.

Nu ska jag sova. Är nog däckad vid DL så syns imorgon om jag fortfarande är med i spelet.

Vad är din teori? Varför tror du att jag är ond? :)

Sedan @Snurrfian Är det denna teori du tror att jag "desperat" försöker få bort blickarna från?

Den som du valde att inte svara på mitt svar på, dvs du kan inte ha tyckt att den var speciellt bra heller, då hade du väl fortsatt resonera om den? :)
Fast det är ju den du hänger upp dig på hela tiden mot @Matmissbrukaren O_o Det var en lös teori som du tjafsat med MM om nu i flera sidor. Min känsla är helt klart att det är något med hela grejen, om det är för att du är ond och vill föra fokus någon annanstans, eller om du är god och tror att jag är ond vet jag inte riktigt, men du är helt klart den som sticker ut med för mig idag. Att du sen väljer att rösta på mig gör mig ännu mer misstänksam.

Men om jag tittar vidare,
@Glooper känns förvirrad och ny, just nu låter jag det gå för det men det är någon som jag håller koll på.
@cirkus smiter under radarn, jag kan ha missat något men inget sticker ut just nu.
@glömmerallt har en låg profil, men det tror jag beror på att hon var sjuk idag?
@Matmissbrukaren har mest fått ägna dagen åt att försvara sig och verkar rätt trött på att bli missförstådd och jag kan hålla med henne, Mammas verkar vilja vrida och vända på allt hon skriver.
@Habina verkar helt förvirrad..
@bumpo verkar smyga med vilket gör mig misstänksam men inget att ta på.
Så det finns fler som jag misstänker men mina starkaste misstankar är på dig så därför:
Snurrfian röstar på mammas

@Snurrfian Fast vaddå hänger upp mig? Det är ju en vanlig diskussion? Vad är det konstiga med det? Ska jag sluta svara på frågor och funderingar?

Och du tycker alltså på allvar att din teori (samma som du vägrar svara på mitt svar på) är så stark att jag ska köra tokmycket på ett spår jag inte tror på? Som sagt, eftersom du inte följde upp den genom att du ignorerade teorin efter att jag svarat tänkte jag att du tänkte om den som jag gjorde: Det fanns ingen substans i den. Sedan kommer du in nu, väljer att återigen inte svara på teorin eller utveckla den, och röstar på mig? Jag håller helt klart fast vid min teori, det är ett jätteskumt agerande, och verkligen inget som tyder på att du vill hitta onda.

Jag är hel snurrig så jag gick lite tillbaka till grunderna och försökte analysera röstningarna Jag tänker spontat att rösterna 2-4på lobeliai första lynchen kunde vara ett försök att rädda soffiproppi om hen är ond andra röstningen är svårt att säga något om det mest skumma är att jag strömrösta brukar jag ju inte oavsett rollO_o

Så jag röstar efter min tanke på första lynchen glömmerallt röstar på snurrfian

Jag uppfattar båda lyncherna som rätt spridda röster. Vilket gör mig lite oroad. Allt spretar på ett jobbigt vis.
Sen gillar jag inte när två stycken inte röstat alls

DL2

Breaktown röstar på glömmerallt
Mammas röstar på matmissbrukaren
bumpo röstar på koppen
Habina röstar på soffiproppi
Glooper röstar påMammas
Matmissbrukaren röstar på Koppen
cirkus röstar på Breaktown
glömmerallt röstar på koppen

Inte röstat:
SoffiProppi
Koppen

Röstlängd:
Koppen 3
Glömmerallt 1
Matmissbrukaren 1
SoffiProppi 1
Mammas 1
Breaktown 1

Koppen var bybo
Matmissbrukaren röstar på Soffiproppi
Habina röstar på Lobelia.
glömmerallt röstar på SoffiProppi
Mammas röstar på Lobelia
bumpo röstar på lobelia
Koppen röstar på Matmissbrukaren
Lobelia röstar på SoffiProppi
Breaktown röstar på bumpo
Glooper röstar på lobelia
Soffiproppi röstar på glömmerallt
Snurrfian röstar på Matmissbrukaren
cirkus röstar på glömmerallt

lobelia 4
Soffiproppi 3
matmissbrukaren 2
glömmerallt 2
bumpo 1

Det här är i alla fall ordningen som buke på min dator säger att det röstades. Tror jag fick med allas röster också.

@Habina @Glooper
Kan ni förklara varför det är misstänkt att bumpo röstat på två goda? Det är möjligt att ni skrivit det och jag missat det men hänvisa gärna till de inläggen då.

Jag förtår inte någons teorier just nu:arghh:

För att man inte bör rösta på goda. ;) Uruselt och tunt, men det var i alla fall så jag resonerade. Sedan kan hon förstås vara god också, jag vet inte. Vill minnas en lek där jag var god och röstade fyra eller fem gånger på andra goda. :o

För att man inte bör rösta på goda. ;) Uruselt och tunt, men det var i alla fall så jag resonerade. Sedan kan hon förstås vara god också, jag vet inte. Vill minnas en lek där jag var god och röstade fyra eller fem gånger på andra goda. :o

Det är ju jättelätt att rösta på goda som god! Så röststatistik går typ inte att gå på, om det inte är något annat också som gör att det betyder något annat.

@Snurrfian Fast vaddå hänger upp mig? Det är ju en vanlig diskussion? Vad är det konstiga med det? Ska jag sluta svara på frågor och funderingar?

Och du tycker alltså på allvar att din teori (samma som du vägrar svara på mitt svar på) är så stark att jag ska köra tokmycket på ett spår jag inte tror på? Som sagt, eftersom du inte följde upp den genom att du ignorerade teorin efter att jag svarat tänkte jag att du tänkte om den som jag gjorde: Det fanns ingen substans i den. Sedan kommer du in nu, väljer att återigen inte svara på teorin eller utveckla den, och röstar på mig? Jag håller helt klart fast vid min teori, det är ett jätteskumt agerande, och verkligen inget som tyder på att du vill hitta onda.
Fast det har jag ju svarat på? Det var en svag teori och jag hade tänkt släppa den men sen hakade du upp dig på MM som bara försökte reda ut vad jag menade, och av den anledningen så blev min till att början väldigt svaga teori något som jag misstänker var väldigt nära sanningen och du försöker föra fokus från den...
Jag kan faktiskt inte hitta någon annan anledning till varför du reagerar så starkt på att matmissbrukaren citerar mig och undrar hur jag menar?

cirkus röstar på Glooper
Mammas röstar på Snurrfian
Glooper röstar på bumpo
bumpo röstar på glooper
Snurrfian röstar på mammas
Habina röstar på snurrfian
glömmerallt röstar på snurrfian

Stämmer va?

Nä men hittills har ju ingen ond åkt ut så teoretiskt skulle väl alla kunnat rösta på goda?

Men är det inte fler som borde röstat? Tycker jag saknar namn? *förvirrad* Bäst jag läser deltagarlistan igen...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 573
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar