Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grattis onda!

Var osäker på om jag skulle avsluta leken eftersom onda spionen inte känner till ulvarna och tvärtom. Sen kommer dessutom Soffi in och skriver rakt ut att hon hade en god roll. Egentligen skulle det ha blivit lottning men då var jag ju tvungen att ta död på Snurris. Vad är det med mina lekar och hintar?!

Rollista:
Koppen - bybo
Glömmerallt - ulv
Cirkus - spökväckare
SoffiProppi - storbonde
Lobelia - bybo
Glooper - ängel
Snurrfian - brevbärare
Bumpo - spion
Mammas - ulv
Breaktown - borgmästare
Habina - ulv
Matmissbrukaren – ond spion

Sammanfattning:
Dag 1
Lobelia (bybo) lynchas

Natt 1
Ängeln skyddar Habina
Ulvarna käkar Snurrfian (brevbärare)

Dag 2
Koppen (bybo) lynchas

Natt 2
Ängeln skyddar Glooper
Ulvarna käkar Breaktown (borgmästare)
Spökväckaren väcker Lobelia
Storbonden siar Mammas

Dag 3
Spöket röstar på Glooper
Snurrfian (storbonde) lynchas

Jag och @glömmerallt gjorde ett gott intryck på stackars @Habina förresten, hon är nog ärrad för livet efter det här. :angel:

Det börjar med att Habina frågar vem vi tror är ond spion... Jag säger "Ond spion? :confused: Har vi en sån?", glömmerallt kommer in och säger att hon också missat det... Sedan går Habina i säng och lämnar ätandet till mig och glömmerallt... Vi bestämmer oss för @Hedinn :cool: Sedan kommer vi (läs glömmerallt) på att hon inte är med i leken. Efter att vi PMat Niyama. Men vi rättar oss och bestämmer oss till sist för en annan spelare... Som var med i leken. :p

Herregud.
Så dåligt spelat av oss goda.
Inte konstigt att ingen verkade siad. Jag letade och letade efter nån som verkade det minsta siad. Och ingen spion verkade veta nånting heller .
jag tyckte att habina var så jävla smörig på något vis...
och glömmerallt tyckte jag ju var skum första dagen.

Går och drar nånting gammalt över mig

Herregud.
Inte konstigt att ingen verkade siad. Jag letade och letade efter nån som verkade det minsta siad. Och ingen spion verkade veta nånting heller .

Fast MM spelade ju som att Mammas var siad :laugh:

Alltså jag fick gå tillbaka och kolla att jag hade skrivit rätt i pm:en till spionerna, för jag tyckte MM spelade som en god spion och bumpo som en ond :rofl:

Alltså jag fick gå tillbaka och kolla att jag hade skrivit rätt i pm:en till spionerna, för jag tyckte MM spelade som en god spion och bumpo som en ond :rofl:

:D :D

ja i allafall på slutet så spelade MM som en god spion - men det hjälpte ju föga.

Men så frustrerande att leta i två dagar och inte hitta en enda liten siad...svårt för spionen också när det finns en ond spion med...

Herregud.

Jag började nästan misstänka att du var ond spion bara för att du släppte mig. Men jag släpte det för jag förstod inte hur spionen skulle kunna veta min roll:p

För övrigt var det konstigt att ingen misstänkte mig pga min röst på koppen sista rösten på en god brukar ju granskasO_o

Och just det, bumpo och MM: jag missade inte en spionrad :angel: men för att kompensera goda för Soffis icke existerande aktivitet så fick hon sia trots att klockan blivit för mycket, efter rådgörande med Myrten. Men jag var ju tvungen att hitta på något till er.

Jag började nästan misstänka att du var ond spion bara för att du släppte mig. Men jag släpte det för jag förstod inte hur spionen skulle kunna veta min roll:p

För övrigt var det konstigt att ingen misstänkte mig pga min röst på koppen sista rösten på en god brukar ju granskasO_o

ja jag var ju smart nog att granska @Glooper s röst på @Lobelia - den enda goda som röstade på henne O_o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 573
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar