Hahah, jag älskar att valet lyckats smyga sig in även här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror just nu att bumpo är lite mer åt det goda hållet, för vi har samma dåliga humor. Övriga i gänget är jag mer osäker på.
Så vad har hänt hittills i leken?
Alla verkar i allafall ha hittat hit.
Habina går ut med att bumpo kan vara god pga samma sorts humor. Soffiproppi uttrycker det - ge "god-alibi" åt en medulv, det tycker jag är att ta i lite, det kanske hon också tycker för det är några smileys med. Snurrfian kopplar ihop Habina och Bumpo hon med även om hon tycker kopplingen är tunn.
Glooper hakar på temat med Löfven och att det eventuellt betyder kanin och kommer med en kommentar om att "ulvar äter väl kaniner så de som pratar om att rösta ut kaniner kan nog kännas lite misstänkta." (personligen fattar jag inte riktigt vad hon menar) Också den följd av en smiley så det är nog nån sort skämt.
Så, rösta ut ulvar lejon eller kanske kaniner?
Så vad har hänt hittills i leken?
Alla verkar i allafall ha hittat hit.
Habina går ut med att bumpo kan vara god pga samma sorts humor. Soffiproppi uttrycker det - ge "god-alibi" åt en medulv, det tycker jag är att ta i lite, det kanske hon också tycker för det är några smileys med. Snurrfian kopplar ihop Habina och Bumpo hon med även om hon tycker kopplingen är tunn.
Glooper hakar på temat med Löfven och att det eventuellt betyder kanin och kommer med en kommentar om att "ulvar äter väl kaniner så de som pratar om att rösta ut kaniner kan nog kännas lite misstänkta." (personligen fattar jag inte riktigt vad hon menar) Också den följd av en smiley så det är nog nån sort skämt.
Fast ingen har nån pejl än så länge ju.Måste rösta först innan jag engagerar mig i att försöka hitta på en teori sommbygger på ren skär okunskap. Tur att jag har något mer pejl på valet.
Det krävs inte mycket för den saken. Bara för att jag har mer pejl innebär det inte att jag har någon större koll. Allt är realtivtFick uppfattningen att @Lobelia menade att hon hade mer pejl på riksdagsvalet än ulvleksvalet. Får gärna rätta mig om jag har fel.
Det krävs inte mycket för den saken. Bara för att jag har mer pejl innebär det inte att jag har någon större koll. Allt är realtivt
Försöker du redan ge "god-alibi" åt en medulv??