Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag avklarat morgonritt, födelsedagskalas och val. Resten av kvällen får jag ägna åt att lista ut hur jag ska rösta här. Än så länge finns det ju inte så mycket att gå på men än är det ju långt kvar till DL.

@Habina i min feberhjärna så läste jag att du skulle rösta i riksdagsvalet som du röstar i leken... Fick inte riktigt ihop det förens jag läste inlägg #15 typ sju gånger... :rofl:

Haha, det skulle vara något! Vem verkar mest ulvig av Löven och Reinfeldt? Eller är jag mest ulvig som inte vet hur de stavar sina namn? :o

Haha, det skulle vara något! Vem verkar mest ulvig av Löven och Reinfeldt? Eller är jag mest ulvig som inte vet hur de stavar sina namn? :o
Jag vet ju vem jag tycker är klart ulvigast av de två.

Löfven och Reinfeldt. :angel:

OnT det har varit väldigt blekt bland alla än så länge. Har ens alla hittat hit än?

Fast roligast var väl när Löfven (är det rätt?) knuffade på Lööw. Typisk höststorm. ;)

@bumpo inte mycket att bygga någon teori på än så länge. Men ganska mycket tid kvar att grubbla också. :)

Jag tror just nu att bumpo är lite mer åt det goda hållet, för vi har samma dåliga humor. Övriga i gänget är jag mer osäker på. ;)

@Habina Ska jag förstå din teori som att dålig humor = godhet? Och är den enbart applicerbar på ulvlek eller gäller det även utanför? ;)

Gäller även utanför! :D Fast just nu kan nog min teori sammanfattas som att jag är fullständigt osäker på alla och griper efter varje litet halmstrå som finns. ;)

Ja, särskilt mycket att gå på är det ju inte. Men det är ju klart, ulvar äter väl kaniner så de som pratar om att rösta ut kaniner kan nog kännas lite misstänkta. :D

Ja, särskilt mycket att gå på är det ju inte. Men det är ju klart, ulvar äter väl kaniner så de som pratar om att rösta ut kaniner kan nog kännas lite misstänkta. :D

Jag har haft en löwen och hon vad supergosig. Blev 9 1/2 år, så jag tycker definitivt att det verkar ulvigt att vilja rösta ut dem...

Hm så Löfven är ulven... Vilket nick har han? Jag är lite dålig på det här att ha koll på IRL människors nick! ;)
Det är svårt att hitta så mycket att ha några teorier om än...
Enda är är att @bumpo och @Habina verkar vara på samma sida och om de vet det så borde de vara onda, men dålig humor är lite tunt att gå på även här... ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 576
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar