Vill du verkligen det efter debaclet i lyan sist? Jag trodde du förlorat alla illusioner om mig och @glömmerallt efter det.
Du borde praoa hos @Habina
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill du verkligen det efter debaclet i lyan sist? Jag trodde du förlorat alla illusioner om mig och @glömmerallt efter det.
Fast man lär sig ju på sina misstag (pekar på sig själv som gjorde historiens sämsta lek som första lek ).
Jag tycker också att det låter som en bra idé!
Jag har saknat att ha någon att bolla med i vissa lägen och har inte riktigt velat störa LL med dumma frågor. Speciellt i mina sista lekar när jag satt på information som jag behövde få ut men inte visste hur mycket jag skulle bära mig åt för att få fram det utan att det blev en hint. Så jag räcker upp handen, men vill hellre ha en mentor än en prao-elev...
Jag skulle vilja lära mig spela sådär så att jag ställer en massa frågor till folk och så måste de förklara och sen kan jag bara tänka på kammaren. Även om jag försöker så studsar allt tillbaka och jag har avslöjat gud och halva världen (av goda specialroller som inte bör outas) får jag för mig. Eller så blir jag helt i försvarställning och teoriar ingenting utan bara försvarar mig.
Så när kommer den kursen?
Jag vill också vara med på den kursen! Tror att jag anmäler mig på förhand till alla ulvlekskurser...Jag skulle vilja lära mig spela sådär så att jag ställer en massa frågor till folk och så måste de förklara och sen kan jag bara tänka på kammaren. Även om jag försöker så studsar allt tillbaka och jag har avslöjat gud och halva världen (av goda specialroller som inte bör outas) får jag för mig. Eller så blir jag helt i försvarställning och teoriar ingenting utan bara försvarar mig.
om man fixar 20p på den är man fullärd då?Kan man anmäla sig redan nu?
hm@Mammas kommer få lära sig om hästens färgnedärvning, blodslinjer på fjordhästar och varför man skall ge ett visst foder vid ett visst tillfälle. Kan även slänga in 5 hp i hur man öppnar en hösilagebal på bästa sätt.
om man fixar 20p på den är man fullärd då?
Du borde praoa hos @Habina
så 20pX quadriljon gånger..Ja och då måste man hålla kursen en kvadriljon gånger
Du och jag, bejbi!
Jag skulle vilja lära mig spela sådär så att jag ställer en massa frågor till folk och så måste de förklara och sen kan jag bara tänka på kammaren. Även om jag försöker så studsar allt tillbaka och jag har avslöjat gud och halva världen (av goda specialroller som inte bör outas) får jag för mig. Eller så blir jag helt i försvarställning och teoriar ingenting utan bara försvarar mig.
Nu förstår jag inte ritigt vad du menar? Studsar tillbaka?
På vilket vis menar du att det skluulle kunna avslöja roller?
Varför går du i försvarställning? Har du något att dölja? Hur tänker du när du prioriterar det före teorier?
Vad hade du tänkt skulle ingå i kursen?
Det vore bra om du kan utveckla ditt ressonemang så jag hänger med bättre.
@Habina, jag vill anmäla mig till kursen i ensilagebals öppning! Speciellt nu när de jä...na är frusna
Gärna lite om färger med så kanske jag fattar varför min kan ha ett helsyskon som är schimmel när han själv är mörkbrun. Dock med en kommentar i passet att han kan bli schimmel... Jag trodde att schimmel var dominant?
Tack, det var en seriös frågaOm det var en serös fråga så stämmer det att skimmel är dominant och det beyder att om en häst har anlaget så är den skimmel. Om en häst bara har ett skimmelanlag är det 50% chans att avkomman också blir det. Därför är det inte konstigt att helsyskonen har olika färger.
Sen är fjordingar aldrig skimmel så det ingår nog inte i @Habina s kurs
Jag visste inte att du var färgnörd!Om det var en serös fråga så stämmer det att skimmel är dominant och det beyder att om en häst har anlaget så är den skimmel. Om en häst bara har ett skimmelanlag är det 50% chans att avkomman också blir det. Därför är det inte konstigt att helsyskonen har olika färger.
Sen är fjordingar aldrig skimmel så det ingår nog inte i @Habina s kurs